kriebels,.. iedereen om me heen wordt zwanger!

Oh nee, ik absoluut niet!
Ik heb een hele fijne zwangerschap gehad en vond alles heel bijzonder om mee te maken, maar Vera is nu 5 maanden en ik wil alleen maar van haar genieten en niet mijn aandacht hoeven te verdelen. Het duurt nog wel even voordat ik aan een tweede begin! En ik vind het ook wel weer fijn om mijn lijf terug te hebben. Ik kan nu weer heerlijk intensief sporten en hoef niet meer zo na te denken over wat ik eet.
Heeeeeeeeeerlijk! :)

Van mij zou het al wel weer mogen. Het is echter niet handig. We gaan volgend jaar zomer verhuizen. We gaan boven de winkel van mijn vrien wonen zodat hij de kleine ook meer kan zien.
Ik denk dat het bij ons nog wel even duurt dus.

Succes met klussen ladies.

Groetjes Lynn

hoi,
nou bij ons niet hoor, wij hebben 2 gezonde jongens, eentje van 4 jaar en eentje van 5 1/2 maand. Heerlijk compleet zo, dus manlief heeft zich laten helpen (wij zijn ook niet meer zo piepjong (35 en 36 jaar).
Maar natuurlijk heel veel succes met het zwanger raken, want het blijft iedere keer en voor iedereen weer een wonder!

Liefs,
Stanneke

Wij zaten een beetje met een dilemma, want het heeft bij ons meer dan een jaar geduurd voordat ik zwanger werd van onze lieve meid. We hebben nu besloten om volgend jaar zomer de pil weer de deur uit te doen en dan maar te zien waar het schip strand! Maar een broertje of zusje voor Daantje is meer dan welkom! En ja, de kriebels zijn er af en toe wel, hoor! Een paar vriendinnen van me zijn (weer) zwanger en op het werk zijn ook een paar dames zwanger, en ik moet eerlijk zeggen dat het op een of andere manier wel aanstekelijk werkt, ha,ha,ha.

Groetjes, Linda

Bij mij geen kriebels in die richting! Weet je, als ik die negen maanden zwangerschap over zou mogen slaan (die bevalling wil ik nog wel doen), dan zou ik héél graag een derde willen, maar mijn lijf gaat dat niet treken vrees ik. Toch willen we no niet zo definitief beslissen. Dus nog geen knipje bij mijn man. Wie weet hoe ik er over 4 jaar over denk! Ik ben nu 31, dus ik heb voor mijn gevoel ook nog wel even.

Ik wens iedereen die wel zwanger wil worden veel plezier en succes met afwachten, want het is toch altijd weer spannend!

Groetjes, Karin

ik heb ook de kriebels... helaas wil manlief het er bij ééntje houden, maar wie weet hoe ie er over een jaartje over denkt!? haha

Heerlijk lijkt het me om   weer zwanger te zijn. Eva is in augustus geboren en is dus nu 19 wk, een dag na haar geboorte wou ik al wel weer ook omdat het mij reuze is meegevallen. Eerst dacht ik nog het zijn de hormonen hahaha maar volgens mij heb ik die nu wel  onder controle. 4 juli gaan we trouwen en dan stop ik weer met de pil in dit doen we eigenlijk omdat ik niet met een dikke buik wil trouwen anders was ik gelijk wel gestopt waarschijnlijk niet eens begonnen.

Liefs Linda,

He hoi,
Nou hier ook al wel weer de kriebels hoor.......
Maud is bijna 5 maanden en eigenlijk kriebelt het al wel weer 2 maanden, maar ik weet dat je je lichaam even de rust moet gunnen. Ik heb een prima zwangerschap gehad dus daar ben ik niet bang voor, ik geef nog bv dus wanneer ik besluit daar mee te stoppen gaan we voor een tweede klussen!!!!!
Ik hoop voor ons allen hier die besluiten voor een tweede te gaan dat 2008 een mooi en vruchtbaar jaar gaat worden.
Liefs Noompje

Terug
Bovenaan