Kriebels voor een tweede kindje

A

Anoniem

Guest
Misschien een beetje raar, maar ik heb echt al een beetje kriebels voor een tweede kindje terwijl Daantje pas 3 maanden is. Herkent iemand dit? We gaan er overigens nog geen werk van maken, omdat ik het fijner vind als mijn lichaam wat langer de tijd krijgt om te herstellen van deze zwangerschap.
Maar als ik naar Daantje kijk heb ik het gevoel dat ik wel een heel klaslokaal vol met van die hummeltjes zou willen hebben...  Ik vind het echt rijkdom, zo'n lief en gezond dochtertje!

X Femke

Je bent gewoon verliefd op je kindje HEERLIJK toch, lekker van genieten, heerlijk bijkomen, je lichaam, het gaat snel genoeg allemaal zie ik nu 9 maanden na mijn bevalling, we gaan over 3-4 maanden weer proberen (wat ik al heel snel vind) had die kriebels ook wel maar heb wel mijn verstand laten spreken en daarnaast je kindje verdiend een volledige mama die heerlijk van d'r kind geniet deze maanden , geloof me als ze eenmaal gaan kruipen, tandjes krijgen denk je weleens; zullen we het nog effe opschuiven haha nee echt waar gewoon genieten van je baby die tweede komt vanzelf wel!

he muizeke

Volgens mij kennen wij elkaar.
Leuk om een bekende tegen te komen.
Ik dwaal al bijna 2 jaar over dit forum rond.
Vooral zomer 2006 moeders.
Maar meestal lees ik alleen maar.

Groetjes servie

Hi Servie, ben wel benieuwd waar wij elkaar dan van kennen...bij servie gaat er bij mij nog niet echt een lampje branden....

hoi
Dan is het wel heel toevallig een femke met een dochter daantje.

Groetjes servie
mv dana
35 weken zwanger

ik snap trouwens best als je het wel bent je anoniem wil blijven

Groetjes servie

Hoi Servie

ik ben bang dat ik je echt niet ken, tenminste ik ken niemand die servie heet (neem aan dat dat dus je echte naam is?)en een kindje heeft dat Dana heet, ik kom uit een dorpje in het zuiden van het land, tussen Den Bosch en Eindhoven in en ben 28 jaar. Ken jij nog een Femke met een dochtertje dat Daantje heet? Dat zou wel supertoevallig  zijn!

X Femke  

Hoi femke

Nee dan ken ik je inderdaad niet.
Maar ik ken wel een femke met een dochtertje daantje.
Zij zal ook ongeveer 3 maanden zijn.
Inderdaad erg toevallig.

Groetjes servie

Terug
Bovenaan