Ik heb trouwens NOOIT gezegd dat kort op elkaar niet leuk is, dat vinden wij zelf ook leuk maar er zit wel een verschil tussen even verstandig ontzwangeren (9 maanden) en er dan voor te gaan, de kans op complicaties (urineverlies na je bevallingen, baarmoederverzakkingen e.d.) is gewoon een stuk groter als je niet je lichaam even laat bijkomen, wacht gewoon even 9 maanden tot een jaar en ga er dan lekker voor, daar zie ik helemaal geen probleem in. Maar denk een beetje meer aan je eigen gezondheid 4 maanden is echt niets officieel mag je nog maar een week of 10 al seks hebben, van binnen moet alles gewoon weer even op zijn plek komen, alle hormonen eruit, volgens mij heb je dan ook een veel leukere en gezondere volgende zwangerschap.
DUs kort op elkaar kan heel leuk zijn (dat willen wij ook) maar gun jezelf even wat tijd om te genezen van zo'n groot iets, ze zeggen niets voor niets 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren...artsen raden het ook ten zeerste af om zo snel weer zwanger te worden die zullen ook zeggen minimaal 9 maanden.