Kriebels voor een tweede kindje

hey meiden

Hier nog 1, mijn dochter is nu 4 maand (11-01-08) en wij gaan nu voor een 2e! Nu moet ik er wel bijzeggen dat we over de 1e ruim anderhalf jaar hebben gedaan ( zijn uiteindelijk met behulp van de gyn zwanger geworden.)
dus wij hebben zoiets duurt het weer zolang dan zit er nog niet veel verschil tussen.

xxxxxxxxxxx

Hoi hoi,

ik herken jullie gevoel wel hoor.
Ik had ook sterk het gevoel om snel aan een 2e te beginnen. Dan heb ik het over 3mnd na de bevalling. Ik miste het zwanger zijn, blijkt achteraf. Goed gepraat met mijn vriend, en das geen reden om aan een 2e te beginnen. We hebben afgesproken, als we er allebei aan toe waren, aan een 2e te beginnen, en als mijn gevoel van het zwanger zijn weg was, en echt voor een 2e wilde gaan.
Nu is Dylano 2mei 1jr geworden, en inmiddels zijn we 12w 2d in blijde verwachting van ons 2e wondertje.
Het zal wel druk worden... Aan Dylano heb ik nu ook echt een dagtaak aan... Meneertje kruipt het hele huis door, en doet alles wat niet mag... Zucht, haha! 4x in 2min opstaan is echt nix hoor, dan heb ik nog geluk, haha! En dan het huishouden nog bijhouden... T is toch best zwaar hoor, maar goed... Komt allemaal wel goed! En Dylano is strax een stuk zelfstandiger (hopen we iig).
En ze zeggen weleens... 9mnd zwanger = 9mnd ontzwangeren.
Maar dat is ieder voor zich.

Succes met jullie keuze!

Liefs Debby.

binnen 4 maanden na je bevalling zwanger worden is gewoon ronduit slecht voor je lichaam natuurlijk en vind ik erg oneerlijk tegenover je kindje (die heeft mama nodig zonder gedoe lichamelijk of moeheid van een zwangerschap) je weet nog geeneens hoe het straks zal zijn of ze gaan kruipen, lopen nu is het nog lekker makkelijk maar straks word het wel wat intensiever..kijk je bent baas over eigen lichaam natuurlijk maar slim en gezond is anders en als mama zijnde vind ik dat je je wat verantwoordelijker moet gedragen.

IMD,

Sorry,maar volgens mij heb je niet eens goed mijn bericht gelezen! Ik zeg dat ik de kriebels heb, maar dat we er nog geen werk van maken. En al deden we dat wel wie ben jij dan in hemelsnaam om ons te veroordelen??????

Ik ga aan jou verder geen woorden vuil maken want dat ben je niet waard.

Voor de andere meiden die t wel herkennen, thanks voor jullie leuke reacties!

xxx

Ik had het niet tegen jou "hormoontje"

Maar tegene iemand anders die al werkelijk bezig is meteen kindje van 4 maanden oud. (zie twee berichten erboven)

Hoi

En wat dan nog imd laat iedereen gewoon zijn eigen keuzes maken in plaats vanzo aanvallend te reageren

Volgens mij zijn jou hormonen ook aardig in de war   als je ziet hoe jij reageert

hoi hoi

Hier de gek die alweer bezig is,

Dit is allemaal in overleg met de gyn dus ja ik weet wat ik doe! Omdat ik de vorige keer niet uit mezelf zwanger ben geworden, en met behulp van hormonen en de gyn het geluk heb gehad om na anderhalf jaar toch zwanger te worden!

Mij is gezegd dat hoe ouder ik word hoe moeilijker het kan worden dus ja ik slik nu geen pil meer en mocht het raak zijn dan ben ik in de zevende hemel. En als het niet gaat uit zichzelf, omdat ik weer niet ongesteld word enz ga ik na de zomer weer naar de gyn!

Dat wij er ruim anderhalf jaar over hebben gedaan de vorige keer stond ook in mijn vorige bericht dus ja!!

maar denk er van wat je wil, ik weet wel beter!

groetjes coortje

Terug
Bovenaan