Gek he? Je denkt te weten waar je aan begint maar tijdens de zwangerschap heb je dan ineens momenten dat je denkt: dit is te groot om te bevatten, dus ik weet niks. Maar maak het in je hoofd vooral ook niet te groot. Door er open in te gaan, raak je minder overspoeld. Ja het is veel en soms denk je: oh nee hier zit ik nog jaren aan vast, of: wanneer is deze fase over? Maar 3 minuten later schrikt je kind en komt ie een knuffel halen of je hand vasthouden en dan smelt je weer.
Mijn dochter is nu 2 jaar en 2 maanden en ik ben 30 weken zwanger van de tweede. Vannacht beroerd geslapen en keek op tegen de dag maar dan liggen we samen in bed even rustig wakker te worden en zegt ze ineens: mama, ik hou van jou. Dan smelt ik en denk ik: lief kind, ik zou je voor geen goud meer willen missen in mijn leven
Komt goed! En je moeder instinct is ook al geactiveerd uit je verhaal te horen je kunt dit!
Mijn dochter is nu 2 jaar en 2 maanden en ik ben 30 weken zwanger van de tweede. Vannacht beroerd geslapen en keek op tegen de dag maar dan liggen we samen in bed even rustig wakker te worden en zegt ze ineens: mama, ik hou van jou. Dan smelt ik en denk ik: lief kind, ik zou je voor geen goud meer willen missen in mijn leven
Komt goed! En je moeder instinct is ook al geactiveerd uit je verhaal te horen je kunt dit!