Kruidvat FV overdags (Comfort), Friso Extra 's nachts??

Hoi Rosanne,

Wij hebben hier het zelfde probleem.
S'nachts doorslapen is echt nog niet mogelijk met onze kleine man.
Ons zoontje krijgt ook flesvoeding comfort van de kruidvat.
Ik vroeg me af of je de friso extra voor de nachten al hebt geprobeerd.
Ik wil uiteraard ook niets forceren, maar ben wel erg benieuwd hoe jullie nachten er de afgelopen week hebben uitgezien!! Wellicht is het voor ons   ook het proberen waard.

liefs
Joyce

Goede vraag! Wij gebruiken ook Kruidvat voeding, maar ik wil binnenkort Nutrilon Goede Nacht geven als laatste flesje....zou dat ook kunnen dan?

Hoi Joyce en Nathalie,

Tja, op zich slaapt ze nu door van 00.00 uur tot een uurtje of 6. Maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat door die nachtvoeding komt omdat ze tot voor een week geleden ook tot 6 uur sliep maar dan gewoon op de comfort. Afgelopen nacht was het zelfs zo dat ze van 21.30 tot 6 uur vanochtend doorgeslapen heeft tot onze grote verbazing en dat op de comfort voeding maar toen zaten wij in een hotel in Duitsland en was ze flink overstuur geweest van alle prikkels daar en het andere kraanwater (krampjes).

Dus ik kijk het de komende nachten nog even aan en dan laat ik het nog wel weten of het nu echt werkt.

Nathalie, die voeding die jij bedoelt is pas vanaf 6 maanden. Mijn dochtertje is pas 11 weken dus ik kan je helaas geen advies daarover geven. Wel gaven wij ons zoontje (nu 3 jr) toen rond de 4 maanden een schep Nutrix in het laatste flesje. Dat verzadigt ook meer  maar dat is dus pas vanaf 4 maanden.

Succes!!

Groetjes,
Rosanne

Hoi meiden,

Mijn dochtertje heeft vanaf gisteravond 22.30 uur tot vanochtend 6.30 uur geslapen dus het begint erop te lijken dat het toch echt wel werkt!

Groetjes,
Rosanne

Hoi hoi,

Bedankt voor je reactie.
Jeetje van 22.30 uur t/m half 7 lijkt me een verademing.
Ik ga het denk ik zelf ook maar proberen, wie niet waagt wie niet wint.
Ben erg benieuwd hoe het   jullie de komende nachten verder vergaat.
Enig idee of jouw kindje moeite heeft gehad met de ontlasting vanwege de friso extra voeding? Erg fijn om op deze manieren onze ervaringen te delen.

liefs
Joyce

Hoi Joyce,

Nee, ze heeft geen last van haar ontlasting door de Friso Extra. Dat komt, denk ik, omdat het maar 1 van de 5 flesjes is. De rest is de Comfort voeding en die is juist licht verteerbaar tegen moeizame ontlasting. Dus dat heft het dan toch weer op.

Gewoon proberen joh!! Ik heb eerst gezocht op internet of het kwaad kon en er wordt op diverse sites alleen maar aangegeven dat de kleintjes er geen last van hebben (twee soorten voedingen bedoel ik dan).

Ik laat nog wel weten of ze het zo goed blijft doen! Ik ben benieuwd of het bij jou ook lukt!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne,

Ik was even nieuwsgierig of jullie kleintje nu al beter de nachten doorslaapt?
Wij hebben de afgelopen 2 nachten Friso Extra gegeven en hij heeft van  23.00 uur t/m ongeveer 6.00 uur doorgeslapen. Dit is voor ons een hele verademing, hoop dat onze kleine man deze lijn aanhoudt.

groetjes
Joyce

Hoi,

Onze Kyan(14-09-07) krijgt ook combinatie voeding; van Kruidvat voor krampjes en van Nutrilon de Forte, voor hongerige baby's.

Een keer was de Forte er niet en heb noodgedwongen de Friso meegenomen.

Een draaaaaama! Echt veel minder voedzaam!!!

Direkt verder gereden en de Nutrilon weer opgehaald.

Op een fles van 210 water krijgt Kyan verdeeld; 4 schepjes Forte en 3
schepjes Kruidvat-voeding. met s avonds nog rijstebloem er door.

Grtz.

Geraldine

Terug
Bovenaan