Kruidvat FV overdags (Comfort), Friso Extra 's nachts??

Hoi Joyce,

Fijn dat jullie mannetje nu lekker doorslaapt! Het werkt wel hè?!

Yanna slaapt van 22.30 uur (ze krijgt om 22.00 uur de fles) tot 6 uur door maar ze wordt rond half 5 toch nog elke keer wakker en wil dan de speen. Volgens mij is ze dat een beetje gewend. Ik moet er dus nog elke ochtend een keer extra uit voor 6 uur. Ze valt dan wel gelijk in slaap. En proberen om haar te laten wennen dat ze de speen niet krijgt werkt hier niet aangezien ik nog een zoontje heb die dan wakker wordt van haar gehuil.

Maar ze drinkt momenteel overdags niet echt jofel. Ze krijgt sowieso niet zoveel omdat ze niet meer op kan (4 flessen van 165 cc waarin ze meestal 30 cc laat staan en de laatste (5e) fles gaat niet meer dan 100 cc op). Ik hoop dat ze binnenkort de omslag maakt en de flessen wel op drinkt. Ze is niet zo'n groot kindje en ze groeit wel goed dus dat is niet zo erg maar ik hoop dat als ze meer gaat drinken ze die speen dan niet meer nodig heeft.

Ach ja, ik ben het nu een beetje gewend en ik ben ook niet echt moe meer overdags. Nog anderhalve week en dan mag ik weer gaan werken dus wie weet dat ze dan helemaal doorslaapt!

Strakjes over een paar weekjes de schepjes rijstebloem erbij in de laatste fles....

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan