Kruidvat kado doos

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

weten jullie misschien wanneer je het berichtje krijgt om deze doos op te halen?
Ik dacht dat het zo rond de 7mnd was, maar heb nog geen uitnodiging ontvangen
Vind het altijd zo leuk: zo'n verassings doos en kan van mn zoontje nog herinneren dat die van kruidvat erug leuk was...
Ze zouden me toch niet 'vergeten' zijn???

Liefs Nika

je krijgt normaal bericht als je laat ik je 7e maand zit. ( ze sturen alle uitnodigingen tegelijk) maar het gebeurt regelmatig dat er iemand wordt vergeten, je kunt het uitzoeken op internet (blijkbaar?!)

Ik heb mijn doos ook nog niet gehad en ik ben volgende week uitgeteld. ik heb ondertussen contact opgenomen en ik moet nog een tijdje wachten, omdat ze alles opnieuw moeten verwerken (hoe moeilijk kan dat zijn?!)

memmehh

Hoi,

Ik kreeg net vandaag bericht dat ik hem kan halen! Ben ruim 31 wkn.. zwanger. Je moet het afhaalbewijs uitprinten. Dat wilde ik meteen doen, maar de printer weigert dienst!
Nou ja 't Kruidvat zit op loopafstand, dus dat komt nog wel.

Francien

Hai Nika,

Ik heb ook nog niets ontvangen. Ze zullen er wel een heleboel in 1 keer doen en misschien pas aan het einde van de maand???
Kreeg gisteren wel de uitnodiging om de prenetal doos op te halen!! Leuk!! Ik ga hem vandaag of morgen denk ik even halen!

Groetjes
wilma

Ook ik ben in afwachting van de Kruidvatdoos.
Die van Etos heb ik al binnen (werd zelfs opgestuurd, omdat ik te lang had gewacht met het halen) en gisteren inderdaad een berichtje van Prenatal gehad om de blije doos bij hen op te halen.
Zal proberen vanmiddag even eerder weg te sneaken, want ik ben benieuwd!

Vond de doos van Etos trouwens best leuk. Handige spulletjes erin.

Niet op de nagels bijten dames, gewoon rustig afwachten!
Dee.

hallo meiden

heb hem al een tijdje in huis en valt echt vies tegen maar ja mag een gegeven paard niet in de bek kijken toch. etos doos heb je meer aan.

heb net de doos van de prenatal opgehaat wauw daar zit veel in  en ook nog bruikbaar.
zeg lekker niet wat is leuker als je het zelf ondekt blijft het spannend.

doei doei lucy 31.1

Wat grappig, ik print 'm net uit!

Heb er nog niet zoveel goeds over gehoord, maar ach kado's zijn altijd leuk!!!!!!

We zullen zien binnenkort!

Groetjes

Hoi,

Print hem net uit...ben benieuwd...ach zolang het gratis is
kan en mag je dr niet teveel van verwachten....

Groetjess

Terug
Bovenaan