Kruidvat kado doos

Hoi meiden,

Krijg je het bericht per mail??
En hebben jullie al de Prenatal doos op kunnen halen?
Ben nu 29 wkn en 3 dgn en heb nog   van beide geen bericht gehad.

Mams79

Hey mams,

Ja die van de kruidvat kreeg ik vanochtend per mail...
De prenetaldoos heb ik nu een week of 2 in huis...
was toen 30wkn.....dus je zal hem vast gauw kunnen/mogen
ophalen...leuke doos hoor..!!

Groetjes

Ja, erg leuk alle die dozen die je gratis kan afhalen!! Helaas hebben ze die hier niet in Zweden...

Maar ach, ik mag niet klagen!
Krijg hier nl een jaar lang 80  procent van mijn laatst verdiende maandloon uitbetaald, mijn man het jaar daarna en de kinderbijslag is hier ook stukken hoger.

Maar zo'n doos was leuk geweest....
Leuk toch van die luiers, spenen, tandendoosjes, flesjes of weet ik veel....

Groetjes Renata.

Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar die doos van kruidvat is errug magertjes. Prenatal en Etos zijn leuker!!

groetjes Mariska
meelezer, al in mei bevallen.. hihi

nou ben ook net terug van mijn blijde doos ophalen ahahh zitten hele leuke dingen in hoor!!
die van kruidvat heb ik nog niks van gehoord en die van etos ja waren meer bonnen eigenlijk he maar ja blijft gewoon leuk om het te krijgen

veel liefs cora

Dank jullie voor de reacties; dus gewoon nog ff wachten
Wel jammer want vind die 'verassing' dozen altijd zo leuk.... ga dan altijd naar mn mam en dan maken we hem lekker samen open, deden we vroeger ook al met yves rocher spullen

De prenatal doos heb ik ook al: erug leuk!

Liefs Nika

Hallo

ik heb vandaag ook email gekregen, dat ik mijn kadodoos van kruidvat kan komen ophalen. Ik dacht bij mij zelf ook dat het best heel lang duurt, maar ja nu is het zo ver.

Morgen 32 w zwanger

Nou... dat van het gegevenpaard klopt inderdaad.....
Maar had me beter de benzine kunnen besparen (oei wat erg)..... Ik weet het, wilde het toch even kwijt!

Terug
Bovenaan