Kruidvat kado doos

whahaha oke dames ik begrijp hieruit dat ik beter niet naar de kruidvat kan gaan als de bon er is hahaha?
vond die van prenatal wel heel erg leuk hoor!!

veel liefs cora

Hoi hoi,

Ik was eigenlijk een beetje vergeten waarvoor ik ook alweer was aangemeld..
Mag vandaag de blije doos bij Prenatal ophalen en moet geloof ik nog bericht van Kruidvat en Etos krijgen...
Ben benieuwd wat er allemaal inzit... In de Zwangerkadoos van Etos zaten vooral veel tijdschriften, maar ik heb zo onderhand wel genoeg gelezen, haha.

Groetjes Marleen

oeffff als je die van prenetal gehad hebt valt deze doos totaal in het niet....
och och....een beetje een zepert, toch wel....

Kstuurde manlief dr op uit, die doos zal best zwaar zijn lief, hahaha
not....

Nu de etos doos nog...die beter is , heb ik van horen zeggen!

Prenatal was echt leuk, Etos al iets minder en Kruidvat 1 opbergdoosje van een merk, 1 proefflacon borstencréme,  1 magazine, 1 luier  en wat kortingsbonnen. Dat was het bij mij..... Sloeg dat meisje ook nog 10 euro aan op de kassa en met de bon werd het dan weer 0 euro. Hahahaha, kwee niet wat ze dan willen verkopen voor 10 euro maar......

Goed, al die kadoos blijven leuk!!!!!!!!

ik wacht ook nog op mijn kruidvat afhaalbon, ben nu 28 weken.

Van de vorige keer weet ik dat die van kruidvat wel erg leuk was, zat ook een klein avent flesje in. Ik heb er toen wel achter aan moeten mailen, dat ik  de bon had (rond 33 weken)  , kreeg ik geen doos mee omdat die allemaal gereserveerd waren, als er weer nieuwe zouden komen dan kon ik er 1 halen, maar wanneer  dat wisten  ze niet. Afhalen in een ander filiaal kan niet omdat je moet aangeven in welk filiaal je m wilt ophalen.
Uit eindelijk ben ik met 41 weken gebeld dat ze ze  hadden, was maar goed dat ik 42 weken zwanger ben geweest anders was de kleine al geboren.  

Die van Prenetal hoop ik van de week op te gaan halen, helaas moet ik er ruim een half uur voor rijden maar vind t altijd wel leuk om te kijken wat er allemaal in zit.

hi

nou ik heb hem ook hoor die kruidvat doos,echt waardeloos ja het enige wat leuk was ,was een bewaarbus voor voeding en tutje.zelf ook het kraampakket nog gehad vandaag en die was nog leuker,maar ja het is gratis he. gr wendy

Hallo Allemaal.

heb gisteren bericht gehad dat ik mijn prenatal doos mag gaan ophalen. Kan bijna niet wachten. Heb al van veel vrouwen gehoord dat het erg leuk was.

Ik heb trouwens vorige week van mijn zorgverzekeraar ook een baby doos gehad..... ik schrok me wezenloos en was ineens minder blij met mijn zwangerschap :(
doos zat vol maandverband, matrasbeschermers, gaasjes, compressen en dat soort spul. Ik moest toch wel effe slikken. Dat was trouwens de vorige keer bij de VK ook. Moet nou om de 2 weken komen. toen viel bij mij pas het kwartje dat mijn zwangerschap tegen he einde is en dat ik nog wel eventjes "iets klein"moet doen wil ik van mijn ukkie gaan genieten! nou ja we zien het allemaal wel. Nu het nog kan wil er nog van genieten!

gr Uk_kie

Heb hem eindelijk mogen ophalen... WAT EEN AFKNAPPER!!!
Je hebt er alleen wat aan als je fv gaat geven...

Dus: iemand nog interesse in een poeder box of fopspeen???

Had er zo naar uit gekeken: bij mijn zoontje was ie echt heel leuk, maar nu....

Ik weet; je mag een gegeven paard niet in zn bek kijken, maar had de kruidvat niet wat van zijn eigen producten kunnen promoten of er een leuk knuffeltje in kunnen doen???

Liefs Nika

Terug
Bovenaan