kruiken????

hey meiden

gisteren mn intake gesprek gehad (telefonisch) en ik moet voor de eerste week een kruik kopen.

ik vertelde haar dat ik van mn dochtertje nog een kersenpitten zak had, maar dit schijnt absoluut verboden te zijn????
bij mn dochtertje had ik die gekocht omdat ik kruiken zo eng vond (en nog steeds vind)
kruiken kunnen lekken, die zak niet.

mn dochtertje is van februari 2008. hartstikke koud, ik had geen centrale verwarming in huis dus die zak was idiaal.
legde hem in haar bedje, op de plek waar ze sliep en als ze ging slapen, was haar bedje lekker warm.
en savonds/snachts legde ik hem an het voeteneinde.

maar dit is een heel ander verhaal.

deze baby komt met (als het goed is) warm weer.
ik heb nu centrale verwarming in huis, ook in de slaapkamers.

waarom moet ik dan een kruik kopen??
mocht het kouder weer zijn, kan ik toch gewoon weer die kersenpitten zak gebruiken??

kopen jullie kruikjes?

liefs, do

Nou die stond ook nog op mijn lijst om te vragen. Ik vraag me ook af of het nodig is maar toch hoor ik wel dat ze in het begin moeite kunnen hebben met zichzelf warmhouden, zelfs in de zomer...? Dus ik ga het ff checken bij de VK volgende keer (niet vergeten Ing...!) ;-)

Nou die stond ook nog op mijn lijst om te vragen. Ik vraag me ook af of het nodig is maar toch hoor ik wel dat ze in het begin moeite kunnen hebben met zichzelf warmhouden, zelfs in de zomer...? Dus ik ga het ff checken bij de VK volgende keer (niet vergeten Ing...!) ;-)

Ik zit met soortgelijk...

Heb een babybelly, een kruik die je elektrisch oplaadt. Ideaal! Kan niet lekken!

Maar nu moet ik er een tweede kruik bij hebben...?! Bij mijn zoontje had ik dit ook niet, en die werd geboren in december. Maar als de baby thuis geboren wordt moet je 2 kruiken hebben, ook om de kleertjes warm op te maken....

Wat vinden/ doen jullie?

Ik zit met soortgelijk...

Heb een babybelly, een kruik die je elektrisch oplaadt. Ideaal! Kan niet lekken!

Maar nu moet ik er een tweede kruik bij hebben...?! Bij mijn zoontje had ik dit ook niet, en die werd geboren in december. Maar als de baby thuis geboren wordt moet je 2 kruiken hebben, ook om de kleertjes warm op te maken....

Wat vinden/ doen jullie?

2 kruiken vind ik helemaal overdreven. had ik zelfs niet toen nathalia geboren werd, in februari.
en de kleren warm maken??? ook nooit van gehoord hahaha.

t gaat idd om de eerste week, omdat ze zich dan niet warm genoeg kunnen houden ( de meeste kids dan)

maar lijkt mij dat een pittenzak of een belly goed genoeg zijn hoor.

moeilijk, moeilijk, moeilijk.

hoor graag nog andere, die misschien al ervaring hebben met een zomer kindje???

liefs, do

2 kruiken vind ik helemaal overdreven. had ik zelfs niet toen nathalia geboren werd, in februari.
en de kleren warm maken??? ook nooit van gehoord hahaha.

t gaat idd om de eerste week, omdat ze zich dan niet warm genoeg kunnen houden ( de meeste kids dan)

maar lijkt mij dat een pittenzak of een belly goed genoeg zijn hoor.

moeilijk, moeilijk, moeilijk.

hoor graag nog andere, die misschien al ervaring hebben met een zomer kindje???

liefs, do

Nova is van 21 mei 2008 het was toen heerlijk weer...ze is in het ziekenhuis geboren en ik weet nog dat toen ik 9 cm ontsluiting had er een warmtelamp boven het aankleedkussen aangedaan werd en haar kleertjes daar al onder gelegd werden...

Nova heeft thuis (1 dag oud) een kruik gehad, ik had er 2 gekocht (bij de hema valt het mee qua prijs) en de 2e en 3e dag hebben we alleen een kruik gebruikt om het bedje voor te verwarmen 20 minuten voor ze erin ging.

Nova had bij een week te vroeg geboren een gewicht van 8 pond en kon zich in het ziekenhuis al zo goed warm houden dat ze geen mutsje meer op had in huis...

Elk kindje is verschillend en al is het 40 graden buiten, het gaat om de warmte van dichtbij als ze zo stil liggen in een bedje...

Liefs Randy

Terug
Bovenaan