hey meiden
gisteren mn intake gesprek gehad (telefonisch) en ik moet voor de eerste week een kruik kopen.
ik vertelde haar dat ik van mn dochtertje nog een kersenpitten zak had, maar dit schijnt absoluut verboden te zijn????
bij mn dochtertje had ik die gekocht omdat ik kruiken zo eng vond (en nog steeds vind)
kruiken kunnen lekken, die zak niet.
mn dochtertje is van februari 2008. hartstikke koud, ik had geen centrale verwarming in huis dus die zak was idiaal.
legde hem in haar bedje, op de plek waar ze sliep en als ze ging slapen, was haar bedje lekker warm.
en savonds/snachts legde ik hem an het voeteneinde.
maar dit is een heel ander verhaal.
deze baby komt met (als het goed is) warm weer.
ik heb nu centrale verwarming in huis, ook in de slaapkamers.
waarom moet ik dan een kruik kopen??
mocht het kouder weer zijn, kan ik toch gewoon weer die kersenpitten zak gebruiken??
kopen jullie kruikjes?
liefs, do
gisteren mn intake gesprek gehad (telefonisch) en ik moet voor de eerste week een kruik kopen.
ik vertelde haar dat ik van mn dochtertje nog een kersenpitten zak had, maar dit schijnt absoluut verboden te zijn????
bij mn dochtertje had ik die gekocht omdat ik kruiken zo eng vond (en nog steeds vind)
kruiken kunnen lekken, die zak niet.
mn dochtertje is van februari 2008. hartstikke koud, ik had geen centrale verwarming in huis dus die zak was idiaal.
legde hem in haar bedje, op de plek waar ze sliep en als ze ging slapen, was haar bedje lekker warm.
en savonds/snachts legde ik hem an het voeteneinde.
maar dit is een heel ander verhaal.
deze baby komt met (als het goed is) warm weer.
ik heb nu centrale verwarming in huis, ook in de slaapkamers.
waarom moet ik dan een kruik kopen??
mocht het kouder weer zijn, kan ik toch gewoon weer die kersenpitten zak gebruiken??
kopen jullie kruikjes?
liefs, do