kruiken????

toevallig net de kleding van onze dochter naar haar eigen kast overgebracht....en vond onder in de babykast nog 2 kruiken....heb er nu dus 4 in totaal....

Wie in de buurt van emmen woont mag ze best hebben van me hahaha....

toevallig net de kleding van onze dochter naar haar eigen kast overgebracht....en vond onder in de babykast nog 2 kruiken....heb er nu dus 4 in totaal....

Wie in de buurt van emmen woont mag ze best hebben van me hahaha....

mmmm nee ik woon totaal niet in de buurt van emmen hahahaha.
ben een echte rotterdammer :p
(woon 5 minuten van de kuip vandaan :S:S :S)

ik ga straks 1 kruik kopen bij de hema, maar weet nu al dat ik hem niet zou gebruiken.
die zak is na mijn idee toch 1000 keer beter en veiliger.

sabine: je hebt helemaal gelijk.
tis maar voor een weekje, en dan kan ik mn eigen ding doen.

jah idd, dat cb weet ook wat hahahaha.
je moet dit, je moet dat.
ppffff t enige wat ik moet is naar mn moeder gevoel luisteren.
das 1 ding wat ik heb geleerd bij mn dochtertje.
hoe goed mensen ( in mijn geval doktoren) ook hebben geleerd, je moedergevoel heeft toch 9 van de 10 keer gelijk!

liefs, do

Mijn zoontje lag op zijn rug, en dan legde ik zijn hoofdje de ene keer naar links, de andere keer naar rechts. Geen afgeplat hoofdje!

Op de zij slapen geeft echt een verhoogde kans op wiegedood, net als zo'n rol, etc.

Mijn zoontje lag op zijn rug, en dan legde ik zijn hoofdje de ene keer naar links, de andere keer naar rechts. Geen afgeplat hoofdje!

Op de zij slapen geeft echt een verhoogde kans op wiegedood, net als zo'n rol, etc.

hoi ,

ik heb wel kruiken in huis , maar die heb ik goedkoop gekocht via marktplaats ..
maar ik heb ze niet gebruikt bij de eerste!
wat ik wel super vind is de cosiebag...is een soort kersenpit...maar wel helemaal gemaakt voor baby's...dat het niet te warm kan worden!
via internet is hier meer over te vinden

Terug
Bovenaan