kruiken????

Nova is van 21 mei 2008 het was toen heerlijk weer...ze is in het ziekenhuis geboren en ik weet nog dat toen ik 9 cm ontsluiting had er een warmtelamp boven het aankleedkussen aangedaan werd en haar kleertjes daar al onder gelegd werden...

Nova heeft thuis (1 dag oud) een kruik gehad, ik had er 2 gekocht (bij de hema valt het mee qua prijs) en de 2e en 3e dag hebben we alleen een kruik gebruikt om het bedje voor te verwarmen 20 minuten voor ze erin ging.

Nova had bij een week te vroeg geboren een gewicht van 8 pond en kon zich in het ziekenhuis al zo goed warm houden dat ze geen mutsje meer op had in huis...

Elk kindje is verschillend en al is het 40 graden buiten, het gaat om de warmte van dichtbij als ze zo stil liggen in een bedje...

Liefs Randy

Hallo Dames,

Ik heb ook een intake gehad en de mevrouw van de kraamhulp verzekerde mij om gewone ouderwetse kruiken te kopen. Twee als het kan. Ik krijg een tweeling nu moet ik er vier halen, dacht ik niet. Ze zijn bij de Hema idd niet duur. Daar haal ik ze dan maar vandaan. Maar er mocht absoluut geen rubber of kersenpit aan te pas komen.
Verder vertelde zij aan mij dat het komt doordat de kleintjes in het begin nog niet hun eigen temperatuur vast kunnen houden. Zij zal het wel weten voor mij is het de eerste keer. Succes met al jullie overwegingen.

Liefs Tamara

hoi,
ik ben in 2006 in de hitte golf bevallen en ondanks dat was hij toch best koud in nacht.
hij lag zelf in een klein wiegje.ik legde de kruik op de deken aan het voeten eind.
kruik gebruiken ze ook tijdens de bevalling wikkel ze al de kleding erom heen.en de doeken.
bij ons is het zelfs 2 kruiken.in aanschaf.beetje te !!!
heb je niemand om je heen die even voor een week een kruik kan lenen
gr marjan

oh ook nog zo iets.
kind mag alleen de 1ste 4 dagen alleen op de zij slapen ook weer nieuw.
probleem kreeg ik dat me zoontje platte achterhoofd kreeg.nu is dat probleem ook steeds meer geworden.dus na een week gaat deze gewoon weer wisselend op de zij.

hey meiden

bedankt voor jullie reacties.

zal er dan maar 1 kopen he, bij de hema hahaha.
maar die mooie pittenzak, blijft ook! das echt een idiaal ding.
even in de magnetron en klaar.

@ marjan

snap even niet zo goed wat je bedoelt.
moeten ze 4 dagen op dezelfde kant slapen???
nathalia moest om en om. elke keer na der voeding moest ik haar op haar andere zij leggen. juist om een plat hoofdje tegen te gaan.
ik had alleen zo'n eigenwijsje, wat de dag na haar geboorte al terug rolde, op haar rug hahahaha.

liefs, do

hey meiden

bedankt voor jullie reacties.

zal er dan maar 1 kopen he, bij de hema hahaha.
maar die mooie pittenzak, blijft ook! das echt een idiaal ding.
even in de magnetron en klaar.

@ marjan

snap even niet zo goed wat je bedoelt.
moeten ze 4 dagen op dezelfde kant slapen???
nathalia moest om en om. elke keer na der voeding moest ik haar op haar andere zij leggen. juist om een plat hoofdje tegen te gaan.
ik had alleen zo'n eigenwijsje, wat de dag na haar geboorte al terug rolde, op haar rug hahahaha.

liefs, do

ik ben ook niet zo van de metalen kruiken
maar kraamzorg kan lastig doen
ik heb er 2 van de rommelmarkt (koninginnedag kmt er aan) voor 5 euro

De kraamzorg is er een weekje en dan kan jij je eigen gang gaan.

waar ze wel gelijk in hebben, ook in de zomer kunnen de nachten koud zijn,

anders leen je een kruik voor een weekje

Net als consultatieburo, die zeggen ook vanalles maar jij moet zelf uitzoeken wat werkt voor jou en waar je naar luistert en waar niet naar.

gr sabine

hoi,
ja dat doen ze alleen nog maar de 1ste 4 dagen.daarna moet het op de rug,omdat de kans bestaat dat ze dan door rollen op hun buik.
dus dat om en om alleen de 1ste 4 dagen.
dat kreeg ik weer bij me zoontje 4 jaar geleden.
en 6 jaar geleden mocht je nog zo´n rol kopen dat je ze in kunnen leggen blijven ze op hun zij liggen.ook dat mag je niet meer gebruiken,ieder geval zolang de kraamhulp er is.
gr marjan

Terug
Bovenaan