kruipen/staan

Hoi,

Mijn zoontje was 7 maanden tot dat hij ging tijgeren en dat doet hij nu nog steeds.
Thomas trok zich met 8 maanden aan de box omhoog tot staan.
Thomas is nu 9 maanden.

Maar elk kindje ontwikkeld zich op zijn eigen tempo.

groetjes Wendy.
 
Elk kind is anders het gemiddelde is dat kineren vlak na het eerste jaar gaan staan en of lopen.

Ons meisje is 11 maanden en kan alleen tijgeren. Optrekken doet ze niet en kruipen ook niet.

Sterker nog pas sinds 3 weken hebben we de box en bed laag staan tot die tijd was ze erg rustig. En nu nog niet echt nodig maar je weet maar nooit toch.

Groetjes
 
Ik ken alleen maar kindjes waaronder mijn eigen die met ongeveer 8 maanden tijgeren en toch vlak daarna gaan staan.We dachten dat mij jongste het bij tijgeren liet maar met een jaar ging ie echt kruipen maar kon toen ook al lang de tafel lopen.
 
Mijn zoontje begon rond de 8 maanden te tijgeren. Hij is nu 11 maanden en heeft het tijgeren ingeruild voor echt kruipen. Ook trekt hij zich op aan de tafel of de box zodat hij op zijn knieen zit. Staan kan hij echter nog niet.
 
Mijn dochter is 9,5 maand en kan nog niet kruipen of tijgeren
Ze kan alleen zitten en dan helemaal ronddraaien op dr kont, en ze kan zich op een gladde vloer achteruit drukken met dr armpjes
Sinds een paar dagen begint ze ook een beetje aan de spijlen van de box te trekken
 
Terug
Bovenaan