Kruiphouding

Hoi,

Zijn er nog meer baby's die al in de kruiphouding zitten???Jochem doet het bijna heel de dag als hij op zijn kleed ligt,al sinds 2 weken geleden(toen was hij 4,5 maand).Echt zijn knietjes onder zijn buik,en steunend op zijn armen.Om een beetje vooruit te komen,werkt hij zijn buik zo omhoog dat hij op handen en voeten staat!!!!Het kruipen zal dus niet lang meer duren.Ik dacht dat mijn dochter toen snel was,maar hier stond ik echt van te kijken!!!

Groetjes Elma,mama van Jochem 5 maanden.

Jeetje wat goed zeg!!!
Olivia (21 weken) heeft die houding nog niet. Wel komt ze overal, in bed komt ze ook naar boven ;)
Mijn oudste ging met 6 maanden voor het eerst een kruiphouding aannemen, maar uiteindelijk kroop ze pas echt (=meer dan een paar stapjes per keer) bij 8 maanden. Hoe oud was jouw dochter?

x Martha

Hoi,

Mijn dochter liep met bijna 10 maanden,.Ze is met 7maand gaan zitten,kruipen,en staan..

Groetjes!!

noujaaa toevallig wilde ik dit ook vragen haha

Amy doet het sinds 2 weken en is nu 4,5 maand!!!

echt der beentjes eronder het gaat veel te snel zeg

liefs Danielle

Jeetje knap hoor!
Mijn man was trouwens helemaal vroeg, die liep met 6 maanden! Echt een heel vreemd gezicht, heb het op film gezien!

Job is nu 4,5 maand en doet ook al poging tot. Zijn ene been trekt hij helemaal onder zijn lichaam, kont omhoog, en schuiven maar :)

Vind het ook erg snel gaan, het echte kleine is er nu wel af, maar dit is ook genieten hoor!

Rodin staat nu sinds ongeveer een week ook op handen en voeten op het speelkleed of in de box... Echt zo'n vreemd gezicht...

Twiki, wow das echt niet normaal.... Tis idd dat je het met eigen ogen op de film hebt gezien anders zou je je schoonouders ook niet geloven denk ik

Liefs, Nicole (Rodin 22 weken)

Nu al??? Nee zover is Andries absoluut niet. Heb hem al heeeeel vaak verteld dat als hij dan op z'n buik is gedraaid dat hij niet moet vergeten z'n armpje er onder uit te trekken, maar hij luisterd niet......

Terug
Bovenaan