Kruiphouding

Quintus ligt interdaad ook soms op zijn buik met zijn knietjes opgetrokken met zijn kontje in de lucht. Hij ligt dan vaak met 1 arm omhoog te zwaaien alsof ie zichzelf om wil zwiepen. Op zijn armpjes steunen en zijn borst opduwen doet ie nog niet.

Quintus, 28 mrt, 4,5 mnd

Oh nee hier ook niet. Maar Rebecca heeft ondekt dat je op je rug ook overal kan komen. En omrollen heeft ze zo'n 3 weken geleden gedaan, en nu alleen half, als ze er zin in heeft, van buik naar rug wel. Maar zodra ze op haar buik ligt gaan die voetjes de lucht in. het is veel gemakkelijker verplaatsen dmv van papa of mama.
Maar ben blij dat ze niet zo snel is als mijn man die liep ook al met 7 maanden. Nou dan is het echt gedaan met de rust.

Haha wat dat betreft is Fleur laat als ik vergelijk met iedereen hier...lijkt alsof iedereen ook al rolt! Nou hier nog niet hoor, en ik zie het ook nog niet heel snel gebeuren! Wel kan ze al heel goed zitten enzelf dr evenwicht houden...nog niet zelfstandig..maar dat hoeft ook niet!!

Liefs Liesbeth
Fleur over 2 dagen 5 maanden

@liesbeth ik begreep op het cb dat rollen bij 6 maanden hoort!!

das natuurlijk op zo;n forum wel een beetje het "nadeel" dat je de kids enormmm kan vergelijken.. maar zelf zie ik het zo ieder kindje doet het op zn eigen tempo!!
di van mn vriendin waren 22 en 24 maanden toen ze liepen de mijne 12 maanden maar praattee weer laat terwijl die van mn vriendin vlotter waren met praten...

Terug
Bovenaan