Kruiphouding

Over dat er een opmerking over mij dan is de rust weeg zal ik een nieuw toppic over maken.

Maar zeker wat nu een paar mensen zeggen, ieder kind is anders, mijn man liep met 7 maanden, en probeerde ook al los, ik liep pas met iets meer dan 2 jaar los. zo ben ik ook kaal geweest tot mn 2e.
en hoorde laatst op stal en vrouwtje de 1e liep laat maar sprak vroeg, en de ander was omgekeerd, dus ja ze doen hat allemaal om hun manier!!!!!

Ach als ik speciefiek ga kijken, nou vlg mij waren Blondy en ik zelfde dag geboren en onze kindjes verschillen gigantisch. ja ok Rebecca 5 weken te vroeg, maar toch minimaal een maand slapende gehouden. en ze loopt mee met de rest, ja op sommige achter, en op veel kleine dingentjes voor zoals huilen met tranen, met nog geen 4 weken oud. Je kan er geen pijl op trekken. Rebecca haar neefje eind maart geboren die rolt nog niet eens tot zn zij, Maar die brabbelt zn hele levensverhaal tegen je!!!
Ja zo kan je zien hoe verschillend, en wees niet te wachtend op iets nieuws se doen het zodra ze eraan toe zijn, het CB is er gewoon om ons gek te maken. want je kan nooit zeggen NU (je hebt te maken met een individu)!!!!!! Kijk maar naar onze vroegere studie periode, de 1 snapte het de ander niet, SO IF LIFE!!!!!!
We zijn allemaal anders, en persoonlijk ben ik er blij om!!!!

Dani (4,5maand) begint nu pas op zn zij te draaien.... rolt nog niet eens om van rug naar buik... terwijl hij wel van buik naar rug al snel rolde.... wat dat betreft een luilakje....
Wel wil hij de hele dag zitten en staan op schoot.... trekt zich de hele dag omhoog tot zit op staan stand!!

Terug
Bovenaan