kunnen ze het geslacht zien bij 20 wkn echo?

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen!

Ik heb maandag 2 juli mijn 20 wkn echo. ik ben dan 20 wkn en 3 daagjes

kunnen ze dan het geslacht zien of moet je daar een speciale geslachtsbepalingsecho voor doen?
Ik heb natuurlijk al die eerste echo gehad en aangezien het beeld lijkt t me erg moeilijk om te zien wat het is...maar ik hoor het wel van jullie :)

x angela

Als je kindje zijn/haar beentjes goed houd en zijn handjes er niet voorhoud dan kunnen ze het gewoon zien

Bij mijn zoontje hebben ze het met de 20w echo gewoon kunnen zien, maar bij mijn nichtje hield haar zoontje lekker zijn handjes ervoor!!!

Liefs Nika

over het algemeen kun je dat inderdaad zien met 20 weken
als de baby goed ligt tenminste soms willen ze mama en papa nog even nieuwsgierig laten

maar als je voor een pretecho gaat adviseren ze als ik me niet vergis na 20 weken met 22   a23 weken daarna wordt de baby weer te groot en is het ook weer moeilijker te zien

Hoi Angela,
Als je kindje een beetje meewerkt kun je het zeker zien met 20 weken. Ik vond het heel in ieder geval heel duidelijk, kon het zelf al zien, maar ze leggen alles uit wat er te zien is. Alleen liggen sommige kindjes met de benen over elkaar of zo dat het niet te zien is.
Succes!
Grts, daantje

oehh dus wordt nog spannend ook :p kijken of ie me niet in spanning laat. mijn   vriend wilt t namelijk niet weten dus ik moet ff tot november mijn geheimpje bewaren haha...

x angela

je vriend gaat toch wel mee naar de echo? Dan kan hij het zelf natuurlijk ook zien, als de kleine meewerkt.

Geslachtsbepaling is al veel eerder te zien. Wij hebben bij 15 weken al een echo gehad waarop we te horen kregen of het een jongentje of meisje is.
Of het dan al  te zien is hangt natuurlijk af van hoe groot het kindje is, maar ook een beetje af of de moeder slank is of niet.
Nou ajuus

quote: Anique1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-06-2007 13:17:44'));

Geslachtsbepaling is al veel eerder te zien. Wij hebben bij 15 weken al een echo gehad waarop we te horen kregen of het een jongentje of meisje is.
Of het dan al  te zien is hangt natuurlijk af van hoe groot het kindje is, maar ook een beetje af of de moeder slank is of niet.
Nou ajuus

Tuurlijk of de moeder slank is heeft het echt geen val mee te maken, ik hoor zo vaak van die domme opmerkingen hier op het forum daarover, 15 weken is uitzonderlijk dat je het dan al kan zien zeker omdat het dan nog niet 100% zeker te zeggen is, een jongen kan nog op een meisje lijken als er niets uitsteekt op dat moment. Je kan pas vanaf 20 weken met zekerheid zeggen wat het word als het kindje duidelijk (STIL!) ligt bij ons hebben ze 30 minuten moeten proberen bij onze pretecho en later is het bevestigd met de 20 weken echo, ik zou niet ervan uitgaan dat het 100% is op deze manier anders heb je zo'n teleurstelling / verrassing bij de geboorte..

Terug
Bovenaan