kunnen ze het geslacht zien bij 20 wkn echo?

Hahahaha! Nou, ik weet niet wat jullie slank vinden, maar ik kan je wel vertellen dat ik met mijn 100 kilo voor de zwangerschap en 110 op het moment van echo, nou niet echt van mezelf vond dat ik slank was. En ik heb er niets over gehoord en al na twee tellen keken we bijna recht in het geslacht van onze prachtige dochter.

Geweldig.

Wie heeft wie wijsgemaakt dat de omvang van de moeder er iets mee te maken heeft. Echo werkt op radiogolven.... Dat gaat gewoon door vetweefsel heen hoor. Hoeveel je er ook van hebt.

Leuke mop.

San.

Hoi,

Bij mij konden ze het na 21 weken nog niet goed zien. Het kindje had de beentjes ervoor liggen. De verloskundige heeft echt een paar keer goed en lang gekeken, omdat we het graag wilden weten voor mijn moeder die op dat moment terminaal ziek was., maar ze kon geen uitsluitsel geven. Met andere woorden, ze kunnen het vaak wel zien, maar het kindje moet inderdaad goed liggen. En 100 % zekerheid krijg je nooit!

Gr. Mariëlle

quote: Sandra B reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-06-2007 22:39:46'));

Hahahaha! Nou, ik weet niet wat jullie slank vinden, maar ik kan je wel vertellen dat ik met mijn 100 kilo voor de zwangerschap en 110 op het moment van echo, nou niet echt van mezelf vond dat ik slank was. En ik heb er niets over gehoord en al na twee tellen keken we bijna recht in het geslacht van onze prachtige dochter.

Geweldig.

Wie heeft wie wijsgemaakt dat de omvang van de moeder er iets mee te maken heeft. Echo werkt op radiogolven.... Dat gaat gewoon door vetweefsel heen hoor. Hoeveel je er ook van hebt.

Leuke mop.

San.

hihi precies, hier nog een een over de honderd wally de walrus (zo noem ik mezelf maar met die dikke buik, beetje zelfspot moet kunnen)

Terug
Bovenaan