Kut ovulatietesten

<p>Pffff.. ik voel me een potje wanhopig vandaag.. </p><p>Vanaf dag 9 aan het testen met ovulatietesten van Zwanger en Kids, de sticks. Het eerste lichte streepje kwam bij dag 13. Wij alvast vol aan de klus. Helaas bij dag 15 geen streep meer te zien. Dag 17 weer een licht streepje, en dag 18 een voor mij donkere streep. Dag 19 leek de streep weer lichter te worden en dit gecombineerd met een temperatuursdip op dag 18 dacht ik dat ik mn eisprong gevonden had. Krijg ik vandaag op dag 20 weer een iets donkerdere streep...... </p><p>Wie o wie kan me hier enige duidelijkheid over geven.</p><p>Temperatuur elke dag braaf rond 6.45 opgemeten, vanaf dag 4 tm dag 17 op: 36,4.</p><p>Dag 18: 36,3.</p><p>Dag 19: 36,4</p><p>Vandaag, dag 20; 36,6</p>
 
Ik heb er niet echt een antwoord op maar heb hetzelfde gehad. Getest vanaf dag 10, op dag 20 een voor mijn gevoel positieve test. Daarna werd het streepje ook weer lichter. Echter daarna op dag 24 was het streepje weer net zo donker (CB gaf toen ook een smiley en eerder niet). Ik kreeg als antwoord dat het mogelijk is dat je lichaam een 2e LH piek creëert omdat de eerste toch niet voldoende is geweest om het eitje te laten springen.. ik weet niet of het echt zo is maar misschien een verklaring.
 
We klussen sowieso om de dag, maar de testen vertellen me vooral wanneer mijn NOD is met een erg onregelmatige cyclus. Toch wel fijn als je ongeveer weet wanneer je wat kan verwachten als er 2 weken verschil zit in je kortste en langste cyclus :)
 
He Smurfjes,
Helaas is bij ons om de dag niet te doen qua werktijden, dus nu na 6 rondes advies van de huisarts om dan wel zo veel te testen. Ook omdat ik me afvraag of ik wel een echte eisprong heb. 
 
 
Terug
Bovenaan