Kut ovulatietesten

Hey Djenna,
Ik ga er bij mijn donkerste strepen maar vanuit dat het een positieve test is geweest. Dit omdat mijn temperatuur de dag erna een dip had en inmiddels 0,3 is gestegen en de testen nu weer helemaal wit zijn. Heb ik, en misschien jij ook wel, een enorm korte lh piek. 
 
bbtje. Die van dag 18 lijktpositief in combinatie met je temperatuur.  Maar ben geen arts en zit eigenlijk ook in hetzelfde schuitje.  Nu 2 dagen positieve ovulatietesten met vanmiddag een knaller,  maar vanochtend mijn temp op 36,6. Terwijl het normaal rond de 36,2 of 36,3 is met een enkele uitschieter naar 36,4. Dus begrijp je helemaal.  
 
[quote quote=10169253]Hey Djenna, Ik ga er bij mijn donkerste strepen maar vanuit dat het een positieve test is geweest. Dit omdat mijn temperatuur de dag erna een dip had en inmiddels 0,3 is gestegen en de testen nu weer helemaal wit zijn. Heb ik, en misschien jij ook wel, een enorm korte lh piek.[/quote]
Dat zou idd ook nog wel kunnen, zou bij mij wel betekenen dat ik een cycls heb van 43 dagen weer dit keer als mijn ovu test positief was
 
@niet veel soeps, mijn FF gaf vanochtend ook automatisch aan dat ze met deze temperaturen mijn ovulatie op dag 19 zetten. Dat was de dag na de dip en de donkerdere testen. Ben jij al lang bezig met je temperatuur? Voor mij was het nu de derde ronde, maar krijg er wel iets van een gelijkenis in met de vorige. Hopen dat mijn ongesteldheid dan nu wel uitblijft ;)
@djenna, pfoe 43 dagen. Ik baalde nu al dat ik ipv mijn normale 28 nu 32 dagen had. Is je cyclus altijd zo lang? Het lange wachten vanaf nu tot mn NOD dan maar... beter dan het wachten op eindelijk een positieve ovulatietest.
 
[quote quote=10169389]@niet veel soeps, mijn FF gaf vanochtend ook automatisch aan dat ze met deze temperaturen mijn ovulatie op dag 19 zetten. Dat was de dag na de dip en de donkerdere testen. Ben jij al lang bezig met je temperatuur? Voor mij was het nu de derde ronde, maar krijg er wel iets van een gelijkenis in met de vorige. Hopen dat mijn ongesteldheid dan nu wel uitblijft @djenna, pfoe 43 dagen. Ik baalde nu al dat ik ipv mijn normale 28 nu 32 dagen had. Is je cyclus altijd zo lang? Het lange wachten vanaf nu tot mn NOD dan maar… beter dan het wachten op eindelijk een positieve ovulatietest.[/quote]
Haiii,
ik heb vier maanden de pil geslikt en ben gestot mid november.
Daarvoor was het altijd 28/31 dagen. En toen ik stopte heb ik vrijwel gelijk ontregelingsbloed gehad en 30dagen daarna ongie.
Vorige maand was ik 10dagen overtijd en ha gebeld voor afspraak . Drie dagen erna zette mijn menstruatie door. En had ik een cylcus van 43 dagen. 
Als de ovu test die ik gedaan had mijn eisprong/lh piek was schuift mijn telling weer ongeveer twee weken op ?? hoop het niet !
Vind het zo vervelend die onzekerheid, dat ik gelijk naar de ha wil stappen voor andere mogelijkheden ?
 
Vind het zo vervelend die onzekerheid, dat ik gelijk naar de ha wil stappen voor andere mogelijkheden [/quote]
Ik had voor mezelf ook deze maand beslist dat ik de ha zou bellen wanneer ik geen positieve ovulatietest zou krijgen. Nou was deze dus deels positief. Mocht het dan nu ook niet lukken, dan wil ik echt de ha bellen. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het niets oplost, het enige waarvoor ik extra onderzoeken zou kunnen krijgen is omdat ik 5 jaar geleden een curragette heb gehad. Maar dat vind ik heel lastig om te bespreken. Maar ergens in mn achterhoofd spookt het wel dat er ergens nog iets verkeerd kan zitten. Heb namelijk nooit de achteraf controle gehad. 
 
Wat had de HA je trouwens aangegeven? Rustig afwachten? Ik moest van de assisitente dus elke dag 3x moest testen omdat het een korte piek kon zijn. Meer woorden maakte ze er niet aan vuil.
 
Terug
Bovenaan