Kut ovulatietesten

Verder heb ik normaal (met spiraal en de afgelopen 5 rondes) een cyclus van 28 dagen gehad, maar nog nooit een duidelijke knal ovulatietest. Vandaag veel buik en rugpijn gehad. 
 
Misschien een idee om je slijm te controleren in combinatie met ne ovulatie testen? Ik raad je trouwens niet de testen met de streep aan maar met de smiley van clear blue. Daardoor was ik heel snel zwanger. 
 
He Magical, 
Ook deze testen heb ik er bij voor 's ochtends. Helaas ook hier alleen maar negatieve testen. Gebruikte jij hier ook gewoon 1 per dag van? 
 
Ik heb die ook gebruikt vond het echt KUT dingen ... de testen van sensitest zijn veel duidelijker ... daar heb je gewoon een tweede streep of niks .. die van zwanger en kids geven altijd een lichte streep ... als het een streepje is voor de tien min dan is het misschien je ovulatie ... ik ben er wel zwanger mee geworden maar was echt een lucky shot ... succes 
 
Ik heb die ook gebruikt vond het echt KUT dingen ... de testen van sensitest zijn veel duidelijker ... daar heb je gewoon een tweede streep of niks .. die van zwanger en kids geven altijd een lichte streep ... als het een streepje is voor de tien min dan is het misschien je ovulatie ... ik ben er wel zwanger mee geworden maar was echt een lucky shot ... succes 
 
Thnx Rosybo, misschien dan hier ook een x een lucky shot ;). Ben er zelf ook niet erg tevreden over, wachttijd indd 10 minuten en dan is hij vaak nog niet opgedroogd en dus wazig.  Helaas heb ik er 50 in een keer besteld.... Maakt het daarom ook makkelijker om 4 testen op een dag te gebruiken, zijn ze sneller op ;)
 
Ik heb ook sensitest gebruikt ik had altijd een licht streepje en 1 dag een donkerdere en dat was ook meteen vlak voor mijn eisprong en het was gelukkig ook direct raak
 
 
 
Ik heb een uurtje terug de ovu test van lifecare gehad. Had twee strepen. De een wel donkerder dan de ander maar had voorheen in de afgelopen drie rondes nooit een streep kunnen meten. Maar weet niet of ik nu vruchtbaar ben of mijn eisprong heb
 
Terug
Bovenaan