Kwaaltjes, even lekker "klagen" haha

Ik heb constant honger. Maar als ik eet, zit ik zo vol en als ik te lang met een hongerig gevoel blijf lopen wordt ik wel misselijk. Ik vind het moeilijk te bedenken waar ik zin heb, dus dan schuif ik het eten weer voor me uit, maar ja.

Veder ben ik heeeeel erg moe, moet eigenlijk elke dan wel even 's middags rusten, maar als gastouder met kindjes over de vloer, is dat wat lastig. Gelukkig krijg ik binnenkort hulp. Ik heb ook moeite met slapen, als ik 's middags ga liggen(als ik bijv. alleen kindjes heb die ook 's middags slapen) duurt het wel een uur voordat ik in slaap val. Niet handig, want Daniel slaapt bijv. maar 1,5 uur.

En ik heb het ook vaak koud en dan 's nachts ineens weer heel warm. Ik ga tegenwoordig met een kruik aan mijn voeten naar bed en trek een warme pyjama aan met een hem eronder. Ergens in denacht trap ik kruik het bed uit en gaat het pyjamahesje uit.

Groetjes, Yvette

Ik moet wel veel plassen! En voor  de zwangerschap  moest ik  sowieso altijd wel een keertje mn bed uit, maar nu moet ik vaker op de dag. Maar ik heb ook  veel dorst, weet niet wat dat is maar ik wil veel koude drankjes, vooral sapjes en water!  

Voel me ook wel onzeker soms over die krampjes, want het lijkt idd net alsof je ongesteld gaat worden.  Dan ff checken en dan is alles weer goed, hopelijk blijft 't zo gaan!  

Ik kan niet voorstellen dat dat met je borsten nog erger wordt hoor! Ik had nooit last van gevoeligheid ook niet vlak voordat ik ongesteld zou worden. En ze zijn al groter geworden, wist niet dat dat zo snel ging? Maar het heeft wel wat, ze zijn wat voller en wat mooier

Zijn jullie ook duizelig? Ik lees daar niks over, maar ik heb daar af en toe last van ...  

Veel liefs,  
Wish  

Hoi Wish,

nee, ik ben niet duizelig, althans, nog niet =) Misschien moet het nog komen?
Zucht, ik weet niet of dit ook een kwaaltje is of het zit gewoon tussen mijn oren maar inclusief vannacht heb ik al 4 nachten achter elkaar niet geslapen. Ik denk dat ik te veel na denk over van alles en nog wat..

Liefs,
Shirley

Ik weet niet of dit een 'kwaaltje' is of daartoe gerekend mag worden, maar vorige nacht werd ik dus wakker met kiespijn. Nou ja ... ik had daar al eerder last van, maar ik heb gelezen dat als je zwanger bent je er sneller last van kan hebben.
Nou ben ik vanmiddag naar de tandarts geweest (en: niet leuk in het buitenland, maar ja heb geen keus he) en die wilde geen foto's of scans maken ivm de zwangerschap, heel goed natuurlijk. En ik ben als de dood voor de tandarts dus heb op haar advies maar een gel gekocht die zou helpen tegen ontstoken tandvlees, want dat zou 't ook wel 's kunnen zijn. Zij vertelde dat heel wat vrouwen daar tijdens de zwangerschap last van hebben.
Ik heb zoiets van: ik kijk 't nog ff aan, als 't echt heel pijnlijk gaat worden moet ik helaas wel weer naar de tandarts om mn vulling te laten verwijderen en die te laten uitboren en opnieuw laten vullen. Ik wil 't niet! Ik heb verdoving nodig en ben bang dat 't kan schaden! Zat daar met tranen in mn ogen, tja ... hormonen ... ?

Ik was net van de kwaaltjes af (zoonlief is bijna 8 maanden) en nu beginnen mn borsten weer gevoelig te worden. Ook heb ik een beetje menstruatie achtige pijn, maar ook dat hoort erbij.

OH wat een heerlijke pagina, en oh wat heerlijk om al die kwaaltjes te lezen zodat ik zeker weet dat ik niet de enige ben. Ik ben deze week al thuis van mijn werk, slapeloze nachten, en krampen!! niet te geloven, veel erger dan de menstruatiekrampen die ik had, en zowaar misselijk, en niet alleen de ochtend nee gewoon de hele dag door! Dus de hele dag loop ik met een emmertje door huis te sjouwen (als ik al aan het lopen ben), voor de rest lig ik op de bank, zonder tv of iets want daar wordt ik ook misselijk van. Heb vandaag de toiletverfrissers eruitgegooit, de salami eruit, en koffie stinkt ook zo!! alles stinkt. Moest vanochtend Suzanne naar school brengen, tjonge jonge die uitlaatgassen wat zijn die vies zeg!!! Voel me net een uurtje beter, net met een vriendin aan de telefoon gezeten en nu eventjes hier, maar voel nu al dat ik weer moet liggen!!

Zo ik ben klaar met klagen hihihi, veel beterschap voor iedereen, we doen het voor een goed doel he, het resultaat is zooooooooooooo leuk!!!!!

Hallo,

hoort een hele erge buikpijn, kan trouwens ook maagpijn zijn, ook erbij?
Sinds gister heb ik zoveel buikpijn gehad dat zelfs mijn collega's het hadden gemerkt (was blijkbaar helemaal wit weggetrokken) Iemand vroeg opeens of ik niet zwanger was Haha. Zei maar snel dat ze geen roddel de wereld in moest helpen =) Ga morgen maar een warme kruikje halen. Misschien helpt dat bij het slapen gaan..

Groetjes,
Shirley

Klaag graag even mee! Alhoewel de klachten bij mij wel meevallen.

Niet echt misselijk, maar wel constant megahonger. Ben ook al 2 kilo aangekomen (ben pas 6 weken zwanger)
Gevoelige borsten, vorige week was het echt pijnlijk, nu zijn ze gewoon aanwezig.
Plassen doe ik altijd al veel, is nu niet meer.
Inderdaad ook doodmoe 'savonds en heel vroeg smorgens weer wakker. Was vandaag zo kapot, dat ik vanmiddag vrij had genomen. Kon alleen weer niet echt slapen.
Af en toe menstruatieachtige krampen.
En soms emotioneel om niks.

Woensdag heb ik de eerste echo met bijna 7 weken!

groetjes
Laura

Terug
Bovenaan