Kwaaltjes, even lekker "klagen" haha

bij mij valt het opzich mee met de kwaaltjes,

Maar wel misselijk en flauw als ik niet optijd iets eet naar twee happen voel ik dan alweer verbetering, snel misselijk als ik te veel avondeten op heb.

Ik vindt het vreemd want ik moet bijna ieder uur iets eten, doe ik dat niet dan heb ik het gevoel alsof ik ga flauwvallen en wordt ik heel erg misselijk,daarom probeer ik nu zoveel mogelijk kleine porties te eten en gezonde dingen zoals fruit, brood met mager beleg, rijstwafels soepstengels, yoghurt, ontbijtkoek, rauwkost en de slechte dingen toch maar te laten staan om te voorkomen dat ik weer 30 kilo groei.

Verder ben ik wel snel moe,( of zit dat tussen mijnoren)

En sigarettenrook vond ik altijd al smerig, maar ik kan het nu helemaal niet meer ruiken,
zo smerig

Sterkte met jullie kwaaltjes

Groetjes mamma van tessa

Hoi allemaal,

Ook ik reageer even op alle stukjes.....
Herkenbaar hoor........ zo moe. `s middags naar bed en `s avonds voor 21.00 lig ik er al weer in.........
Verder ben ik al 4 kilo kwijt doordat ik zo misselijk ben en veel moet overgeven.
Dat is best wel eens lastig met 2 kleintjes die er ook nog lopen.
sinds een paar dagen heb ik medicatie gekregen voor de misselijkheid en sta nu minder boven de bak en kan een sneetje brood eten   (zelfs dat is niet elke dag)

Ik hoop dat ik na de 12 of 13 weken weer meer energie terug krijg.

Succes allemaal
gr. Blije Mama van 2

Hoe gaat het inmiddels met de kwaaltjes bij iedereen?
Bij mij nu iets minder aan het worden maar nog wel aanwezig.
En die moeheid he! Pf, ik werk fulltime dus als ik thuis kom en gekookt heb val ik op de bank meestal in slaap (heel gezellig haha).
Heb ook al 4 weken niet gesport, heb er echt geen energie voor.
Nu vraag ik me alleen af: moet ik nu juist wel gaan sporten (om energie te krijgen) of aan de moeheid toegeven en hopen dat het met een week of twee over is (ben nu 9w3d)?

En hebben jullie ook de hele dag door honger? Ik barst CONTINUE van de honger haha
Dus het eerste kilo'tje zit er ook al aan... Herkenbaar?
Ik snap uiteraard dat ik dikker zal worden maar ik wil echt geen 10tonner worden hahaha

Liefs,

Missy

Terug
Bovenaan