Kwaaltjes?

Hoi maart-mama's,

hebben jullie last van zwangerschapskwaaltjes? Of ineens zin in iets "raars"?
Ben benieuwd, ook wanneer  dat weer overgaat...

Groetjes, Jannie

Hoi Janny,

Kwaaltjes die ik heb zijn moe, moe en nog eens moe zijn.... Ik vind auto's van binnen erg vies ruiken, kan soms zo een paar uur wakker liggen 's nachts. Af en toe (gelukkig!) een aanval van misselijkheid. Soms erg pijnlijke schrale(?) tepels. Mijn borsten deden voorheen ook wel pijn/gevoelig, maar dat is nu wel over. Ook had ik best veel buikkrampen en die zijn ook over.

Ik ben morgen 13 weken zwanger.

Het is me nog steeds niet gelukt de banner goed te kopieren....

groetjes van Mickey

Hi!

Ik doe het zo: www.babybrabbel.org en dan naar Interactief, Banner, 9 maanden banner. Dan de datum invullen en "kopieer banner". Dan hier rechtermuisknop en plakken.

Ik heb ook erg jeukende borsten en tepels, waren bijna kapot! Ben nu gestopt met de Zwitsal Mama Borstencreme, ben er denk ik allergisch voor!
Wakker liggen herken ik ook en heb overdag erg veel slaap, poeweej vooral na de lunch!
En laatste week al 3 keer flinke hoofdpijn. Enneh... moodswings! Niet altijd leuk voor manlief en erg verwarrend voor mij....
Ach ja we hebben t er allemaal voor over, das het "leuke".

Groetjes Jannie

Ja hoofdpijn heb ik ook al een paar keer flink gehad! En moodswings hahahah daar kan mijn man het beste antwoord op geven...

Ik heb het er idd ook met veel liefde voor over hoor, als het maar goed blijft gaan, dan wil ik wel 9 maanden afzien.... hahaha en zo lang duurt het al niet meer...

Misschien is het door een beveiliging op mijn comp. niet mogelijk om die banners te kopieren hoor?? Ik krijg het namelijk niet vorelkaar en doe het net als jij. Al bij verschillende sites geprobeerd...

Nou ja, dan zet ik t er maar gewoon onder hahah

MORGEN 13 WEKEN!!!!!
:)

grtjs

Hi Mickey,

Morgen 13 weken: ban beetje jaloers! Wou dat ik dat kan zeggen... Ben 9 weken en 1 dag maar wel erg onzeker na de miskraam in juni.
Ga je het nu vertellen of heb je dat al gedaan? Leuk lijkt me dat! Ben voor mn gevoel al sinds april "stiekem" zwanger.
We hebben 18 september de echo en als die goed is zet ik n paginagrote advertentie in de Telegraaf! haha!

Apart die hoofdpijn! ben wel van de enorme jeuk af aan mn borsten en tepels, ben blijkbaar gevoelig voor de borstencreme van Zwitsal!

Groetjes Jannie

euhm,.. moe,moe, moe moe moe enne,.. had ik al moe gezegd??

Is af en toe mopperen om niks tegen je vriend ook een kwaal (-tje)of een later ontwikkelde afwijking??

Borsten die aanvoelen alsof mijn zoontje vanaf de kast erop is gesprongen en s'avonds zo'n ongelooflijke honger.. Als ik dan helemaal blij met iets lekkers op de bank plof en een hapje neem heb ik er ook weer gelijk genoeg van

Vrouwen,..   hahaha..

Moet m'n vriend voorlopig even gelijk geven.

Succes dames!!

Esmé mv Kay (12 wk)

Hey Esmee,

haha wat een geweldig plaatje!!! Zo voel ik me elke werkdag van 13-17uur.... ajajaj...
Idd: zeiken om niks tegen je vent is ook een (lastig) kwaaltje, kheb er ook last van...

Hihi!

Groetjes en succes,
Jannie

Hoi meiden,

Ten eerste allemaal vanharte met jullie zwangerschap
Ik zal me voorstellen, ik ben Desiree en ben vandaag precies 10 weken zwanger.
Heb tot en met mijn negende week last gehad van allemaal kwaaltjes maar heb nu al een paar dagen nergens last van.
Iedereen zegt dat dat niet uitmaakt maar het maakt mij juist onzeker.
Ik ben benieuwt wat jullie ervan denken.

veel liefs

Terug
Bovenaan