Kwaaltjes?

Hi hi,

Dseiree: leuk 16 september! Dan ben je dus 12 weken en 1 dag. Ik "mag" donderdag 18 september weer, dus over precies 2 weken!! Counting down the days, dat wil je NIET weten! Hebben jullie dat ook allemaal? Op zich gaat de weekenden wel redelijk snel maar doordeweeks, pffff.... Zit op Internet ook allemaal echo's te zoeken van kindjes rond die dag, haha. Het wordt mn eerste uitwendige echo, ook wel eens leuk!

En het hartje horen we dan ook. Ik blijf in het ziekenhuis dus ga niet naar een vk, dus de verpleegkundige en de gyn zijn mijn vk. Heb namelijk maar 1 nier en heb kans op een vroeggeboorte.  Veel echo's! Das wel een voordeel.
Heb nu al besloten dat ik 6 weken vooraf met verlof ga (door kans op vroeggeboorte), dus dan wordt vrijdag 13 februari mijn laatste werkdag. Erg he dat ik dat nu al berekend heb....

Ik moet er soms wel 2 a 3 keer uit 's nachts om te plassen. Ach ja... En ik verlang NU alweer naar mn bedje.... I love sleeping op t moment! Haha!

Misselijk ben ik heel af en toe, vooral als ik honger / trek heb. Moet dan wel snel iets eten.

groetjes!

Hoi jannie,

Ik ben ook volop de dagen aan het aftellen hoor haha.
Wat spannend allemaal he!
Droom er snachts van haha.

Mijn verloskundige zit in een ziekenhuis, dus vanaf daar word alles geregeld!
Bloedonderzoek echo's gaat allemaal zo snel en goed geregeld
Ben echt blij met ze!
Mijn vriend is ook helemaal tevreden.
Zijn jullie trouwens getrouwd?Wij niet, maar willen trouwen als die kleine er is!

xxx

De kwaaltjes die ik heb zijn vooral verstopte darmen en mega borsten. Ik ben ook gestopt met roken dus alles kan bij mij worden gedumpt behalve patat dat lust ik ineens niet meer.
Voor mijn vakanti ewas ik aldoor erg moe, ik begin volgende week weer dus zal het dan wel merken!

Hey hallo,

Desiree: ja wij zijn in april getrouwd, was geweldig! Fijn dat je vk in het zkh zit. Ik blijf onder controle van de gyn dus dat vind ik een enorme geruststelling!

Lekkert: frietjes niet meer? ohhh heerlijk! Grappig zijn die dingen vind ik. Ik lust van de ene op de andere dag geen koffie meer en heb vaak zin in andijviestamppot!
Karnemelk vond ik altijd heerlijk maar vind ik ook niet zo lekker meer.

groetjes Jannie

Wat leuk zeg, pas getrouwd!!
Wij zijn 3 jaar geleden getrouwd. Heb nog een nieuw kwaaltje... Ik heb erg last van mijn bekken, kan mijn werk grootendeels al niet meer doen.

Verder voel ik mijn banden af en toe denk ik, een wat trekkerig gevoel. Vooral als ik ineens snel opsta ofzo.

Maar verder voel ik me super hoor, zit toch wel erg op een roze wolk!!

x Mick
15.2wkn eerste kindje

Hi ladies,

trouwen is geweldig, zou t zo weer doen!! ;-)
Mijn moeheid is verdwenen, heerlijk! Maar voel me gelukkig nog wel enorrrrrrm zwanger! Heb het idee dat het genieten kan beginnen. Als die echo donderdag ok is dan ben ik de gelukkigste vrouw van de heeeeeeeele wereld! :-D

Greets Jannie

Ik heb bijna geen last meer van misselijkheid. Ik ben maandag al weer 13 weken!
Dinsdag weer naar de VK voor controle. Ik ga meteen proberen een echo afspraak te maken, zodat ik een goede tijd uit kan zoeken dat mijn man ook mee kan.

Ik heb trouwens 's avonds een aardige buik, maar overdag valt het wel mee.
Terwijl ik bij Feline met 9 weken al een giga buik heb. Nu komt mijn buik niet zo naar voren door de vetjes die er nog zitten denk ik! hahaha

Verder geen rare eetgewoonten tot nu toe.

groetjes Maris

Vandaag 12 weken: jippie! Voelt weer als een enorme mijlpaal. Buikje blijft groeien volgens mij, ik heb er vertrouwen in. Donderdag de echo; spannend nu nog 3 nachtjes slapen!

Desiree: jij hebt je echo morgen! Hoe laat mag je? Succes meid, we horen het wel.

groetjes Jannie

Terug
Bovenaan