Kwaaltjes?

Hi Desiree,

Volgens mij ken ik je van het forum zwanger worden / junistoppers. Leuk om je hier tegen te komen!
We zijn even ver! Vandaag 10 dagen, voelt wel weer als een enorme mijlpaal!

ja vervelend he als je kwaaltjes afnemen? Hier ook hoor! Laatste 2 dagen wel minder last van alles maar goed, ben wel megamoe. Kweet het ook niet.
Sommigen zouden jaloers zijn maar ik heb het liefste elke dag een "teken van leven".

Wanneer heb jij je echo? Ik op 18 september, duurt nog zo lang... Ach ja, volhouden!
Tis alweer de 4e echo door mn miskraam maar het blijft spannend!

Groetjes Jannie

Hoi Jannie,

Inderdaad, wat leuk om je weer tegen te komen en te zien dat alles nog steeds goed gaat!
Ook leuk om te zien dat je even ver bent!
Ik heb 16 september mijn volgende echo.
Vandaag te horen gekregen dat mijn bloedonderzoek ook goed was dus dat is ook weer een opluchting.
Bij jouw ook alles goed tot nu toe?

Verder zegt mijn moeder constant zolang je niet bloed is alles goed!
En dat weet ik ook wel maar de zwangerschap maakt me zo onzeker.
Ben instaat de verloskundige te bellen maar ja heb nergens last van haha.
Verder geniet ik wel met volle teugen hoor.

veel liefs

Hi Desiree,

Ja hier alles prima. Ben wel megamoe, weet niet wat me overkomt en heb vaak hoofdpijn... Heb 18 september mn 4e echo. Heb er dus al 3 gehad, de laatste was heel bijzonder want kindje bewoog al n beetje met armpjes en beentjes!
Maar als de echo op 18 sept in orde is mag het nieuws de wereld in!

Ben enorm onzeker maar heb genoeg kwaaltjes! Zere en jeukende borsten, moe, hoofdpijn, moodswings, zin in gekke dingen etc etc. Heb op zich wel vertrouwen hoor. maar dioor die miskraam ga je sneller denken dat er iets mis is.

Bij jou is het toch ook je 1e kindje? heb jij al n buikje?
Ik een klein beetje, vooral na het eten. Klein bolletje heb ik dan, net onder navel. Maar misschien verbeeld ik me dat? Ben niet superslank maar ook niet heel stevig. Tja we zullen zien!

Groetjes Jannie

Hoi Jannie,

Hoe gaat het vandaag?
Ik heb ondertussen de uitslag van mijn bloedonderzoek en alles was goed!
Heb ondertussen ook even mijn verloskundige gebeld omdat ik zo twijvelde over de ineens wegblijvende kwaaltjes, maar dat schijnt ook gewoon te kloppen dat bij de meeste de kwaaltjes bij 10 weken afnemen.

Verder hebben wij het nieuws vorige week al naar buiten gebracht, en heb erg leuke reacties gehad.
Bij mij duurt het denk nog wel even voor er een buikje te zien is want heb vanmezelf een goed geisoleerde laag haha.
Voel wel dat mijn onderbuik harder is hoor.

Veel liefs

Heey hoi,

Mn hoofdpijn is weg! Zooo fijn! Gat het de komende weken (mn de weekenden) rustiger aan doen, merk dat ik 3 dagen moet bijkomen van een laat avondje en dus hoofdpijn krijg in het begin van de week. Dus: easy going voor mij!

O wat leuk dat jullie het al verteld hebben! Kijk er zoo naar uit! Nog 2 weken en 1 dag en dan mogen wij ook, al hoewel nu al best wat vrienden het weten. Is niet erg. Maar dan mag het eindelijk naar buiten!

Wanneer heb jij je echo ook alweer?

Groetjes Jannie

Hoi!

De eerste weken een beetje misselijkheidsvlagen gehad, maar heel minimaal.
Ik heb wel last van buikkrampen en moeheid, nog steeds wel.
En ik ben sneller moe en kan 's avonds echt naar mijn bed verlangen!
's Nachts rond een uurtje of 4 moet ik mijn bed uit om te plassen...

Maar! Ik heb verder nergens last van!

Groetjes,

Minke

<>

Hoi meiden,

Lekker voor jullie dat er weinig misselijk aan de te pas komt, ik had vanmorgen weer een zwakke ochtend.
Af en toe ook wel lekker om er aan herinnert te worden dat je echt zwanger bent!

@jannie, ik heb 16 september mijn eerst volgende echo en ben de dagen nu al aan het aftellen!
Hoop zo dat alles goed gaat en dat ik weer lekker verder kan genieten!
Wanneer moet jij weer?

Veel liefs

Terug
Bovenaan