kwaaltjes????

Vandaag bij de gyn geweest, en helaas niet gezien of gehoord wat we zo graag wilde.
Er was wel een klein vruchtzakje te zien, maar verder niks. De gyn vertelde dat het waarschijnlijk te vroeg was en anders het kan uitdraaien op een miskraam. Nu maar hopen op dat het te vroeg is en dat het over 2 weken als ik terug moet komen, wel iets te zien is!
Afwachten in spanning dus!
Liefs x

Bernice85

Wat een teleurstelling!
Ik wens je veel sterkte!!
Omdat het natuurlijk nog erg vroeg in de zwangerschap is, zou het idd kunnen zijn dat het allemaal nog te onduidelijk is.
Laten we er het beste van hopen!!!

@ Bernice:
Hier hetzelfde verhaal. Vandaag bij de gyn geweest. En een lange stilte kan zo eindelijk 'iets' vinden. Er miniscuul, maar wel passend bij 6 weken zwangerschap. Ook wij moeten over 2 weken terugkomen. Dan ben ik 8 weken en 3 dagen en moet er zeker meer te zien zijn.
Gyn zei ook dat het nog zo pril is dat het alle kanten op kan...Advies is afwachten en voorlopig nog even stilhouden..... Moeilijk hoor, ik had al zoveel meer gehoopt!
Maar we blijven positief. Er zit nu iets! Al is het klein, voor nu is het genoeg!

Hey meiden,
Ben redelijk gerustgesteld nu! Heb nu al meerdere keren dit verhaal gehoord en het was ook gewoon heel vroeg, de gyn dacht ook dat ik misschien ook wel minder ver was dan we aanvankelijk dachten. Ook is het zo dat het nu 2mm is en over 2 weken moet het dan al bijna 10mm zijn! Dus het komt goed, al ben ik wel even van die zwevende wolk af! Maar dat is misschien maar goed ook. Had een beetje op internet zitten surfen en daar kom je echt heel veel van dit soort verhalen met echofoto's tegen die nu gezonde kindjes hebben! Blijven inderdaad positief!!

Hey Bernice,

Ik ben ook van de week bij de VK geweest, we kregen ook een echo, bij ons was een vruchtzakje te zien, die was ook groot genoeg voor 6wkn. helaas geen kloppend hartje gezien, maar onze VK zei ook dat dat meestal pas vanaf 6wkn+4dgn is. Dus als je net op 6wkn+2dgn zit zul je het waarschijnlijk niet zien.. Geen rede tot ongerustheid. Als het vruchtzakje op de juiste plaats zit is het tot op heden goed.

Ook wij mogen al over 2wkn terugkomen om een nieuwe echo te maken, en hopelijk het hartje te horen kloppen.

Geniet nu maar lekker van het zwanger zijn.

Groetjes

ik had al vage klachtjes maar die heb ik niet in verband gebracht met een zwangerschap .
waar ik het meest last van heb is nu al mn bekken oooh ik vond dat het ergst van alles .
Ik ben heel actief maar als het NU zo vroeg al begint zie ik het somber in binnenkort :(
heb ook spierpijn in mijn benen zoals oktobermama omschreef .mijn huid prikt ook bij aanraken ik ben 2 weken geleden flink ziek geweest en toen had ik het gevoel of mn huis verbrand was .
Maar verder valt het nog wel mee heb andere zwangerschappen geen 1 keer gespuugd wel vaak over mn nek gegaan of kokhalzen .

Terug
Bovenaan