Kwaaltjes

Dag dames!
Even een vraagje hoor:). Hebben jullie ook zwangerschapskwaaltjes? Ik heb eigenlijk helemaal nergens last van. Ik voelde me ook niet zwanger toen ik dat wel was en nog niet wist. Jullie wel? Heb alleen (nog) grotere en pijnlijke borsten. -.-''

Ow wacht maar dat komt nog haha. Als ik het goed las was je nu 5 weken? Ik herken t wel,heb idd ook (nog)grotere en pijnlijke borsten. Maar de eerste weken ook weinig last daarvan gehad. Nu 7 1/2 week en t begint toch wel te komen. Heel moe,zere borsten,vreetbuien.. Ik heb ook wel s gelezen dat zoiets pas echt begint na een week of wat..haha.

Heb tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal geen kwaaltjes gehad. Nou ja, vanaf het begin slecht slapen en rond 7 maanden last van maagzuur, maar dat zijn geen heftige kwaaltjes. Heb nu eigenlijk ook nog nergens last van. Alleen weer veel wakker en een zwaar gevoel op m'n onderkant. Wat niet is, kan natuurlijk altijd nog komen. Ben ook pas 5 weken!

Hoihoi,

Voordat ik de test deed had ik al pijnlijke borsten, waardoor ik dacht dat het wel eens 'raak' kon zijn. Verder voelde ik toen nog niets (was precies met 4 weken).
Een week later begon ik erg moe te worden. En weer een week later begon ik langzaam aan misselijk te worden.
Nu ben ik bijna 8 weken zwanger en heb ik nog steeds zere borsten, ben ontzettend moe en heb de hele dag door een misselijk gevoel maar hoef gelukkig niet over te geven... Het went wel overigens;) Maar ben toch wel blij als de eerste drie maanden voorbij zijn en ik me hopelijk weer wat fitter voel.
Het hoort erbij en ben vooral heel erg blij zwanger te zijn!

Nee ik ook nog niet, maar gaat wel komen weet ik uit ervaring ;-) Begint meestal rond de 6,5 a 7 weken bij mij, eerste zwangerschap tot 24 weken overgegeven en hartstikke beroerd geweest, niks binnen kunnen houden tot 18 weken, zelfs slok water kwam eruit. Drama! 2e zwangerschap was ik ook al flink misselijk maar op den duur werd er geen HCG meer aangemaakt omdat er geen leven meer in zat dus nam de misselijkheid etc langzaam af, heeft nog wel 3 weken geduurd, toen ik gecuretteerd was was het over dus zolang zit dat gewoon in je lijf en kun je dus gewoon misselijk zijn, echt vervelend op dat moment. Maar goed, voor nu zien we het wel, kan me niet schelen of ik nou weer zo beroerd ga worden, als alles maar goed verloopt en ik straks een goede echo mag hebben ben ik heeeeeeeeel blij!

Bij de eerste was ik klokslag 5 weken tot ruim 10 weken hele dag door misselijk en af en toe overgeven. Verder moe maar nog wel te handelen en gevoelige grotere borsten inderdaad. Na de 10 weken nergens meer last van gehad. Had energie voor 2 en baalde ook dat ik met verlof moest.

Nu ben ik (5+5wkn) extreem moe de hele dag, lichte hoofdpijn, duizelig (door lage bloeddruk...) en gevoelige borsten. Maar geen misselijkheid (cross my fingers). Net MvM geweest en weer een knaltest gezien, nu wachten op de 18e voor de eerste echo...

Met vlagen misselijk en niet lekker. En daar tussen door eigenlijk niks.
Wel gevoelige en grotere borsten. Moe en behoorlijk afwezig en verstrooid.
Bij mij eerste voelde ik de eerste weken helemaal niks. Bij mijn tweede was ik vanaf dag een volop zwanger en misselijk. En nu dus iets er tussenin.

Ben nu bijna 7 weken.
Kan niet wachten tot de eerste echo.....

Bij mij eerste zwangerschap had ik weinig klachten, maar nu voel ik me moe, misselijk en lamlendig, sinds een week. Vervelend met een kleintje om je heen.

Ik heb helemaal geen last van mijn borsten, daar maak ik me toch een beetje zorgen om. Gebeurd daar binnen nog niets?? Hebben anderen dit ook?

Terug
Bovenaan