Kwaaltjes

@marina ik denk niet dat het feit dat je geen last van je borsten hebt een reden is om je zorgen te maken... Daarbij heb ik wel last van m'n borsten (en soms duw ik er expres tegenaan gewoonlijk te checken;)) en ook ik blijf twijfelen! Verschrikkelijk is dat! Had van tevoren nooit gedacht dat die onzekerheid zo aanwezig zou zijn!

Hier ook weinig kwaaltjes, alleen een beetje last van misselijkheid, maar als ik regelmatig wat eet is dat prima te hebben.. en gek genoeg lijkt het of ik al wat last heb van een soort bandenpijn (heb het gegoogled en schijnt al te kunnen zo vroeg doordat de baarmoeder nu al hard groeit) @ marina: van mijn borsten heb ik ook helemaal geen last, ook niet het idee dat ze groter of voller zijn ofzo.. maak me er geen zorgen om :)

@Faytje12 Wat ik wel had,bis dat ik echt continu in het begin en nu met vlagen echt menstruatiepijn heb, alsof ik elk moment ontzettend ongesteld ga worden. Of is dat dan die bandenpijn waar je het over hebt?

Nee het voelt echt heel anders. Is ook echt gerelateerd aan bepaalde bewegingen, vooral bij een onverwachte beweging of als ik hoest ofzo. Alleen op dat moment krijg ik soort stekende pijn in mijn liezen die ook uitstraalt naar mijn benen.. nouja pijn is een groot woord hoor, het is alleen wat gevoelig.. typte net bandenpijn maar bedoelde groeipijn.. blijkbaar toch net iets anders. Als het niet veel erger wordt dan het nu is vind ik het wel prima ;-)

Over bandenpijn, ik vermoed dat ik daar ook last van heb, rare pijn alsof je gaat menstrueren. Elke keer als ik naar de wc ga ben ik blij dat het niet het geval is. Ik word er onzeker van.

Verdere klachten? Veel, heel moe (als ik opsta ben ik al/nog moe), pijnlijke grote borsten, met name tepels. Savonds geen/weinig eetlust, gevolg: ik ben nog niet aangekomen, maar buik groeit wel! Hoofdpijn, bloedneuzen, misselijk, niet overgeven! En nog maar 7 week zwanger.

Dan heb ik sinds week dat ik (nu a) vergeetachtig ben! Heel vervelend met name op mijn werk, hebben jullie dat ook?

ik ben nog maar 4-5 wk zwanger maar voel me nog niet zwanger..heb wel jeukende tepels af en toe, zondag ff menstruatiekramp maar was ook snel weer weg, maar deed echt ff pijn,weet niet wat dat was, erg moe en soms duizelig, licht in me hoofd.en kan hele dag wel eten..verder afwachten maar..

Om nog even een kwaaltje toe te voegen: ontzettend moe maar niet kunnen slapen. Heeft overigens deels ook te maken met een verkouden baby en een snurkende man *zucht*

Terug
Bovenaan