Kwaaltjes

hey ladies,

heerlijk dat iedereen het al zo voelt ;-)
hier ook sinds anderhalve week oodmoe en heel misselijk.. precies zoals bij mijn vorige twee zwangerschappen (toen stopte het beide keren met 14 weken dus nog ruim 6 weken volhouden..)
en , wat ik ook weer heb, is dat hele heftige dromen 's nachts: ik word elke ochtend uitgeput wakker omdat mijn dromen zo levensecht zijn en ik het daar zo druk mee heb in mijn slaap.
zijn er meer die dat hebben?
mijn borsten voel ik trouwens (nog) niet, maar dat was bij de tweede ook niet in het begin, wsl. is de rek/spanning eraf na de eerste zwangerschap/borstvoedingsperiode want bij de eesrte voelde ik mijn borsten vanaf dag 1; bij de tweede pas met een maand of 5/6.
Nou succes allemaal!!

@mamainzuid ik zit nog steeds op de 60.5 kg. Niet aangekomen of afgevallen. Mijn borsten zijn wel een stuk groter en zwaarder geworden dus ik had verwacht wel een halve kilo te zijn gegroeid. Misschien compenseert het.. :) ik geloof het nog steeds niet.. Kga het vanavond met m'n vriend aan mijn moeder vertellen. Ik ben ZOOO ontzettend benieuwd naar haar reactie.. :) spannend!!!

Trouwens nog even een vraag, hoe houden jullie de berekening aan? Vanaf de dag dat je laatste ongesteldheid begon of vanaf de dag van de conceptie? Oftewel ben ik 4,5 week zwanger of 2,5? Haha! Hoe doen jullie dat?

@mamainzuid. Sinds ik weet dat ik zwanger ben ruim anderhalve kilo afgevallen.
Vorige zwangerschap net aan 11 kilo aangekomen, hoop nu dat ik dat nu weer haal. Was de dag na de bevalling weer op mijn oude gewicht (evengoed te zwaar hoor ;)

Donderdagavond hebben we het aan mijn moeder verteld, ze was heeelemaal blij, zo trots en gelukkig, heel mooi :) vrijdag aan mijn zus en vriend verteld, ook super blij en gisteravond aan mijn schoonouders, die waren in tranen de hele avond. Wel blij overigens haha.
Om op de kwaaltjes door te gaan: ik ben echt gigantisch vermoeid. Ik weet niet of dat normaal is of dat het mijn hart is, maar dat zullen we binnenkort wel zien bij de eerste afspraak in het ziekenhuis. En ik heb giga eetbuien ( niet aan toegeven!!! Haha).

Tis wat.. Ikwil zo graag wat zekerheid! Ik twijfel ook zo snel: had ik het wel goed gelezen op de test, klopt de test wel enz enz.. Geduld is een schone zaak....

Terug
Bovenaan