Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

A

Anoniem

Guest

Lieve Meiden van Maart,

Yippieeee onze nieuwe topic is geboren  nr.3 alweer!
Dat we maar met heel veel plezier en gezelligheid heel veel leuke, mooie momenten saampjes mogen delen!

Proost  op onze nieuwe topic!
G
L
I
T
T
E
R
S

Nod lijsje Meiden van Maart!!!!

Loempia, 22 jaar           2e ronde - 1e kindje            03-06-08
Iris, 21 jaar                                2e ronde - 1e kindje           03-06-08
Christel, 29 jaar               3e ronde - 2e kindje             05-06-08
El_Pro, 22 jaar                     2e ronde - 1e kindje           07-06-08
Miss Dovie,  26 jaar        3e ronde - 1e kindje           11-06-08
Cory, 26 jaar                          3e ronde - 1e kindje             12-06-08
Esther, 32 jaar                     4e ronde - 1e kindje          12-06-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Nathalie, 24 jaar                3e ronde  - 1e kindje         30-05-08
Mamma22, 22 jaar          3e ronde - 1e kindje         31-05-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Zazoutje, 25 jaar                2e ronde - 1e kindje          26-05-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April: Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:     Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld: 13 januari 2009
Mei:     Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009

Bezoekjes VK

Boeffie                 1e bezoek         13-05-08
Parent2be        1e  bezoek          04-06-08

Afspraken voor de mooiste Echo's

Boeffie                 1e echo                  27 mei  
Parent2be        1e echo                 4 juni           10.00 uur

Wat lief dat jullie mijn mooie foto bovenaan ons 3e topic hebben gezet!!! Dat het maar heel veel geluk mag brengen voor ons allemaal!!!
liefs,
Kipling

Gefeliciteerd dames met ons 3e topic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat we maar heel veel glitters mogen krijgen deze maand!!!!! Wat wordt trouwens deze maand ons slogan voor de dames die nog niet zwanger zijn en in mei geen ei hebben gelegt????

Groetjes mama22

Hahaha daar zijn we dan..ons nieuwe topic!! zal ook vast zo vol komen denk ik..nathalie en mama22 gaan ook positief testen voorspel ik..dus nou dan kwebbelen ze wat aan elkaar met kipling... en idd hoe ist met onze zazoutje????die is hier lang niet geweest??
En kipling misschien dat boefieboh ook wel bij het forum zwanger zijn meekletst..moet je daar maar us kijken omt hoekie.. heb ik toen ook n tijdje gezeten..maarja nu maar niet meer..kan jij ook wel gaan kletsen..??! of blijf je gezellig bij ons!!!

In mei leggen DE MEESTE vogels een ei?!!! haha is dat wat?!
of: in mei leggen SOMMIGE vogels een ei....en helaas rollen er ook soms eitjes weer uit het nestje.....

Hahha zat ik helemaal blij te zijn dat onze Zwangere Kipling ook gezellig met ons mee kletst. Wil ik berichtje posten en ja hoor hij is vol

Mama22 dat dit hopelijk onze topic mag worden meis.
Krijg er bijna traantjes van in mijn ogen!

Terug
Bovenaan