Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

ohhh germ meissie......

maar mei is voorbij..........we zitten bijna in juni....

ach lieverds...zet m op! wat zeggen we over juni??? rijmt daar iets op???
wie verzint er wat??

Is dit wat????!!!!
Gaan met die banaan!!

We moeten een nieuw motto voor juni verzinnen natuurlijk! Ook al hoop ik heelllll stiekum nu toch wel dat ik positief ga testen. En natuurljk voor Mama22 ook. Dat zou wat zijn meis als we tegelijke tijd zwanger mogen zijn. Jij had je nod toch 31 mei na herberekening? Of hou je toch 30 mei aan. Pfff het kriebeld wel een beetje om te testen hoor als ik zo met jullie klets.

Boeffieboh wou geloof ik niet meer zoveel kletsen, omdat ze zich niet zo lekker voelde en alles goed ging tot nu toe. Misschien kletst ze idd in zwanger zijn topics mee. Jeetje dat word dalijk wat met ons. De ene helft die hier zit en de andere helft daar. Maar mocht ik in de toekomst ooit zwanger zijn kom ik gewoon nog hier mee kletsen hoor!

hehe, krijg sms van mannetje dat hij er zsm is..pfff hij was klusje doen bij kennissen..doet hij graag ff savonds..lekker wat bijverdienen, maar zat ik hier moederziel alleen...hihi..gelukkig dat ik jullie nog heb...ff een klavertje 4 wens voor allemaal...:

Hahahah grappig plaatje maar niet echt goede slogan. Ff denken hoor

whahahahahah is dat letterlijk "gaan met die banaan???!!!!" whahahahaha

juni>

arbo unie
punie
munie
kunnie
zunnie

hahaha heb geen idee

heeej Nathalie dat wordt me idd wat als jullie straks zwanger zijn en ikku nog niet en jullie gaan naar het zwanger ZIJN forum dan zit ik hier met al mn vrienden...meeeeh  Gewoon nog ff hier blijven hoor alle zwangeren..veel te knus

Terug
Bovenaan