Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

oke dan niet... is ook nooit goed..vond m letterlijk en figuurlijk wel doordenkertje.. maar zal ff verder bedenken....

juni:

........?
.........?
........?
.......?
..................?
nou   dat laat ik aan jou over hoor nathalie..pff veel te moeilijk...
zal us iets opt net gaan zoeken????!!

Nou ik moet eerst maar eens positieve test in handen hebben hoor meis!
Ik laat je niet zomaar in de steek. Veeel te gezellig!
Ik zal in bed ff nadenken over nieuwe zin, er schiet me niks te binnen.
Dan heb ik wat te doen als ik niet kan slapen omdat ik zenuwachtig word van het gezellig kwebbelen hier. Mama22 weet je al wanneer jij wilt testen? Heb je al test thuis?

Liefs Nathalie

Hahhah ik zit nog te lachen om die gaan met die banaan! misschien moet dat hem dan maar worden, hihih

ik zie net dat ik over 3 dagen inderdaad al kan testen, maar das niet de 30ste. hmm wat heb ik dan fout gedaan. Had eerst een cyclus van 29 dgn. aangehouden en nu van 29 dgn dit ivm gemiddelde.....mijn eerste menstr. dag was op 2 mei....is dus wel de 30ste....hmmm snap mezelf niet meer....

Ik heb er inderdaad nog eentje thuis liggen, vandaar dat ik toenstraks de neiging had om al te testen, omdat ik dacht als ik nu geen streep krijg dan wordt ik gewoon ook ongi...maar ik weet het allemaal niet meer............wilde eigenlijk pas testen als we weekendje weg waren, maar kriebelt nu eigenlijk ook wel.....allemaal JULLIE SCHULD!!!!!!!!!! Jullie hebben een goed voorgevoel.........

Niet testen mama22!! van mij MOET je echt niks..test lekker als jullie romantisch weekendje weg zijn, dan ben je ookal wat langer overtijd dus is het nog spannender... meid meid niet testen he.. zou ik niet willen dat je het door ons doet!
Gewoon nuchter blijven en lekker nog ff wachten...hou het spannend.. hopelijk blijven de rd'tjes ver bij je vandaan!!

hahaha ik weet ook wel dat ik niets moet, maar het kriebelt nu gewoon zo erg omdat we gezellig aan het kletsen zijn......

nath. volgens mij heb je toenstraks niet goed opgelet....je vraagt me allemaal dezelfde dingen die ik in ons 2e topic al had verteld...hahahaha maakt niet uit hoor meis...
Wanneer wil jij testen nat???

Terug
Bovenaan