Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Grrr heeft hyves bij jou geen kuren meis. Als ik naar je profiel wil dan krijg ik meteen dat ie het niet doet. Had ik voor het eten ook al. Dacht misschien ff storing in hyves, maar nu doet ie het nog steeds. Beetje jammer!

Hier doet ie het wel hoor meis...
succes, rot is dat soms ja...ken het...pfff
hihi geduld.....!!!

Jaaaaaaaaaaaa tis me gelukt
Hahha je geduld moetn we hier wel veel hebben hè
Ahhh wat een schatje zeg. Wat een klein mannetje!
Zooo lieefff!

Oh leuk!!
Nou he idd echt wijs poppie!
Hoofdje al steeds opbeuren, en dat net 2weekjes...hihi
zo gaaf!
Ik ging hem verschonen, zo'n lief klein bipsje...hihi wat is zoonlief dan alweer een reus hier zeg!!

die krijgt trouwens lekker eigen willetje...weet wat NEE is...hahaha wel leuk hoor
en wil steeds beter alles zelf eten! wel handig. hoef je niet steeds meer te helpen!!
De schat....
we genieten echt van hem...
hej maar meis, was weer gezellig, maar ik ga slaapie doen...
spreekje vast snel weer..

alle andere meiden ook truste en fijne week weer!!!
succes met alles!!
Liefs mij

Hey dames,

Wat zie ik nou......vandaag nog niet gekletst?????? Dat valt me toch van jullie  tegen hoor!!!!! hihi

Vandaag spannend dagje; de innesteling zou nl. vandaag moeten plaats vinden. Altijd spannend weer zoiets.
Jammer dat je daar niets van kunt voelen....hadden we weer iets om over te piekeren.
Ben wel echt al de hele dag moe. Kwam niet echt heel slecht uit bed, maar eenmaal op het werk bleef ik moe. Alles ging ook fout vandaag. Liet kattenbak uit mijn handen vallen, trok gordijnen zomaar naar beneden, viel over mijn eigen voeten en ga zo maar door. Echt.....dinsdag 17 juni was niet echt mijn energiekste dag. Hoop natuurlijk wel dat het een geluksdagje wordt.....

Hoe staat het met de rest van de dames????
Kweet ff niet meer wat jullie allemaal al verteld hebben de afgelopen dagen, dus weet ff verder ook niets meer te vertellen. Heb er ook helemaal geen energie meer voor....pffff pfffff pfffff zucht zucht zucht blaas blaas blaas.....oh jah en natuurlijk:
duim
duim
duim
duim
duim
duim
duim

hihi dat had ik wel nog onthouden...weet alleen niet meer of het nog nodig was hahaha

Hey Meissie, gewoon door blijven duimen hoor. Jeetje lekker dagje heb je zeg. Is het bij jou ook tijd voor winterslaap ofzo, hihih. Soms heb je van die dagen hè. En als 1 ding mis gaat volgen er meer, en dan ga je je eraan ergenen en tegenin en word het alleen nog maar erger. Dus take it easy, take it .... sisi, hihih

Hier vanmorgen naar hydrotherapie geweest en daarna naar een vriendin die ik nog ken van mijn spw opleiding, maar hele tijd geen contact gehad en nu weer wat meer. Ook dat we wat afspreken enzo, erg gezellig. Vroeger zagen we elkaar alleen op school. Zij is toen SPH gaan doen en nu sinds aantal maanden meer contact en ze komt hier in het dorp wonen met haar vriend. Kan wel goed met haar kletsen en das wel bijzonder vind ik.

Thuisgekomen lekker ff gegeten en hier maar eens gaan lezen. Kreeg brief van de belasting binnen dus ikke bibberd open maken, maar was belastiging terug gave, pfiew! Hopelijk klopt het en hopelijk staat het snel op de rekening. Dan zijn de wielen van mijn auto al betaald, hihih. Nou ja en misschien het stuur ook er nog wel bij! Nu de rest nog kopen :p Kreeg net telefoon van de autoleasemaatschappij en tis niet te zuinig wat ze ervoor hebben willen. Maar nog steeds niks van gemeente of uwv gehoord.

Vannacht weer zo onrustig geslapen, word er niet goed van. Misschien verwerk ik dingen in mijn slaap ofzo. En zit onder de plekjes/puistjes. Kweet niet wat er met mijn lichaam is, maar volgens mij zit er ff iets niet goed. Ook niet zo gek hè. Eind van de middag nog therapie en dan zit het dagje er weer op.

Mama22 ik duim heel hard voor jullie dat vandaag ondanks de pech dag ook een hele mooie dag mag worden in je buikje! En over twee weken ofzo (neem aan dat je niet meteen de 26ste gaat testen) positief mag testen!

Dikke knufff, Nathalie

Hey meiske,

hehe nou kreeg ik net telefoon ben ik weer vergeten wat ik wou schrijven....

Weer ff lezen...

ow jah.....

Die puistjes; dat heb ik al sinds ik gestopt ben met de pil. Vooral op mijn wangen en in het begin ook best erg op mijn borstkast, maar daar is nu nog weinig van over...

Het is vaak ook zo he dat je in je slaap alles verwerkt. Dus als je nu met veel stress in je koppie zit dan komt dat snacht's eruit. Praat vooral veel met je mannetje en schrijf van je af (hier of in een dagboek). Denk niet dat alles meteen 1 2 3 opgelost moet worden, maar neem kleine stapjes....dat doen baby'tjes ook die beginnen ook met kleine stapjes en dan zie je ze langzaam vooruit gaan.

Trouwens wist niet dat jij spw had gedaan....IK OOK!!!! Of wist ik dat wel, maar ben ik dat alweer vergeten???
Ben daarna gestopt met leren en gaan werken waar ik nu werk.

Heb gister trouwens de stoute schoenen aangetrokken en gesolliciteerd bij een kdv (kinder dagverblijf), maar de vacature was helaas al gevuld ze zouden me wel op de lijst zetten.
Dat kdv ligt hier echt 5 min. vandaan. Echt super. Mijn oppaskindjes zitten daar ook en wil daar graag ook mijn eigen kleine meid naartoe bregen.....

Heh!!! Waarom zeg ik zomaar in een keer kleine meid...hahaha dat was echt raar.

Fijn dat je trouwens je belastingcentjes binnen hebt, ofjah de brief dan. Wij hebben nog steeds niets gehoord. Ach jah eigenlijk ook helemaal geen ramp, dan krijgen we het ook later en geven we het niet meteen uit. Al moet het wel meteen worden uitgegeven aan de auto.

Ikke ga maar weer eens verder lezen....of ff op de bank liggen. Het wil echt niet lukken vandaag. Zelfs met de hond wandelen net was me teveel.

Zou je van het innestelen ook al zo moe kunnen worden??? Lijkt me toch wat erg vroeg niet???

Terug
Bovenaan