Hey Meissie, gewoon door blijven duimen hoor. Jeetje lekker dagje heb je zeg. Is het bij jou ook tijd voor winterslaap ofzo, hihih. Soms heb je van die dagen hè. En als 1 ding mis gaat volgen er meer, en dan ga je je eraan ergenen en tegenin en word het alleen nog maar erger. Dus take it easy, take it .... sisi, hihih
Hier vanmorgen naar hydrotherapie geweest en daarna naar een vriendin die ik nog ken van mijn spw opleiding, maar hele tijd geen contact gehad en nu weer wat meer. Ook dat we wat afspreken enzo, erg gezellig. Vroeger zagen we elkaar alleen op school. Zij is toen SPH gaan doen en nu sinds aantal maanden meer contact en ze komt hier in het dorp wonen met haar vriend. Kan wel goed met haar kletsen en das wel bijzonder vind ik.
Thuisgekomen lekker ff gegeten en hier maar eens gaan lezen. Kreeg brief van de belasting binnen dus ikke bibberd open maken, maar was belastiging terug gave, pfiew! Hopelijk klopt het en hopelijk staat het snel op de rekening. Dan zijn de wielen van mijn auto al betaald, hihih. Nou ja en misschien het stuur ook er nog wel bij! Nu de rest nog kopen

Kreeg net telefoon van de autoleasemaatschappij en tis niet te zuinig wat ze ervoor hebben willen. Maar nog steeds niks van gemeente of uwv gehoord.
Vannacht weer zo onrustig geslapen, word er niet goed van. Misschien verwerk ik dingen in mijn slaap ofzo. En zit onder de plekjes/puistjes. Kweet niet wat er met mijn lichaam is, maar volgens mij zit er ff iets niet goed. Ook niet zo gek hè. Eind van de middag nog therapie en dan zit het dagje er weer op.
Mama22 ik duim heel hard voor jullie dat vandaag ondanks de pech dag ook een hele mooie dag mag worden in je buikje! En over twee weken ofzo (neem aan dat je niet meteen de 26ste gaat testen) positief mag testen!
Dikke knufff, Nathalie