Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Mijn daghoroscoop          Steenbok

Gezondheid
Luister eens naar waarschuwingen van anderen. Het beste medicijn tegen lusteloosheid is passen op je gezondheid en geduld met jezelf hebben. Je beschikt over veel lichamelijke energie en kunt hard en lang doorwerken..
Liefde

Hoe zorgvuldiger je je taken uitvoert, des te groter is de kans op succes. Verlang van je omgeving niet teveel, anders zul je teleurgesteld worden. Er kan vandaag iemand contact met je zoeken, maar de eerste stap zou jij moeten doen..

Werk
Je prestaties worden erg gewaardeerd. Let er op, dat je je uitgaven aanpast aan je portemonnee zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Blijf geduldig..

Nou noem dat maar niks bijzonders, hihih. Vind het wel toepasselijk. Want je bent nerveus of je zwanger bent of niet. En er komen mooie kanzen aan, dat natuurlijk verantwoordelijkheid enzo met zich mee brengt. Dussss! Pakken die kansen, hihih

Liefs Nathalie

HmJa toen ik het nog us na las vond ik er ook wel iets van waarheid inzitten...haha
klopt..
en nieuwe kansen grijp ik met 2 handen aan! ook nieuwe verantwoordelijkheden..een nieuw wondertje in mn buik, misschien???!!!!??!
Valt me op dat mn borsten gevoeliger worden..hihi wie weet... ik hou moed!

Hey Meiden, ik ben weer lekker thuis van het zwemmen. Heb zeker wel 50 baantjes gezwommen, nu is het geen wedstrijd bad ofzo, maar toch. Tis wel heel wat. Het getal klinkt lekker hoog zeg maar, hihih. Zwemmen meestal met vast groepje. 1 man en 3 vrouwen, hihih. Was vandaag nog een vrouw extra bij, was wel gezellig. Maar die man kwam dus ff naast me zwemmen. Heb je er nog wel plezier aan Nathalie. Ik legde uit dat ik het heerlijk vond, lekker warm water. Maar gewoon ff mijn aggressie kwijt moet en dat dan maar probeer te doen door lekker veel baantjes te zwemmen. Hij wist meteen genoeg. Hij zei: Ja met geld kan ik je niet helpen meid, maar als er wat anders moet gebeuren. Vond echt heel lief van hem dat hij dat zei. Voelde dus precies aan dat er wat was, ook al deed ik zo mijn best om niks te laten merken maar gewoon lekker te zwemmen en te kletsen.

Nu lig ik lekker op de bank. Heb vanmiddag mijn oogjes niet dicht gedaan. Dacht kan beter vanavond wat eerder naar bed in de hoop dat ik vannacht beter slaap. Wens jullie nog hele fijne avond.

Liefs Nathalie

Heeej Nathalie, ben trots op je zeg...50 baantjes gezwommen!! goed joh!!
ik ga morgen avond weer us skeeleren..ook wel lekker weer! tijdje geleden!!

Trouwens staan foto's op mn hyves alst goed is van pas bij mn vriendin in Zeeland op kraamvisite..van dat lieve jochie en mn zoontje en met ikku....hihi
ga maar us kijken....
xxx

Ohhh leuk ikke ga ff kijken!
Fijn zeg weer lekker ff skeeleren
Hoe is het met je schoonzusje?

Terug
Bovenaan