Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Hai meiden,

ik was weer terug!! Helaas had ik weer eens gelijk, was donderdagochtend de 3e ongi geworden.
Zo  dat moest ik nog even melden. Ga nu lekker bij mijn mannetje op de  bank liggen, met een lekker glas wijn. Dat heb ik wel  verdient!!  

Nieuwe NOD is nog deze maand 27 juli,

Ik kom morgen weer even bij lezen en kletsen!!

Tot snel,

Es  

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08
Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08
Jump, 27 jaar                        5e ronde - 2e kindje            ??-??-??
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

Ohhh wat jammer Esther zeg! En dat tijdens je beurs bezoekje, balen hoor!
Heb je het leuk gehad meis? Nog leuke dingen gekocht?

Ik heb vanavond lekker met mijn mannetje films gekeken. Was erg gezellig.
Ik denk steeds dat het zondag is. Dat is het nu inmiddels ook, maar ik dacht echt ships we mogen wel eens naar bed, want tis al laat en moeten morgen weer werken.
Maar nee morgen nog lekker vrij. Nou ja ik hoef zowiezo niet meer te werken maandag ochtend. Shit bah ff niet zo aan gedacht.

Ik voel me anders meiden. Ik word soms kriechel van mezelf. Maar kan alles weer een beetje beter relativeren. Het is allemaal heel erg spannend gewoon. En we willen juist een beetje grip en zekerheid hebben over iets waarin we totaal geen zekerheid hebben. Het enige wat we kunnen doen is genieten en duimen dat onze liefde bezegeld word door een klein wondertje. En het liefst wel NU, hihih of anders in de volgende ronde ofzo. Hoe meer rondes hoe groter de wens lijkt het wel. En nu zitten we nog maar in ronde 5. Dus Ik heb eigenlijk nog geen klagen vind ik zelf. Maar het feit blijft dat ik me anders voel dan anders. Normaal is het rond eisprong en zeker rond nod spannend. Maar bij mij begin het gesodemieter nu al, hihih. Dus ik ga nu lekker slapen en morgen weer een dag hè meiden.

Weltrusten en tot morgen! Liefs Nathalie

Ohhh wat jammer Esther zeg! En dat tijdens je beurs bezoekje, balen hoor!
Heb je het leuk gehad meis? Nog leuke dingen gekocht?

Ik heb vanavond lekker met mijn mannetje films gekeken. Was erg gezellig.
Ik denk steeds dat het zondag is. Dat is het nu inmiddels ook, maar ik dacht echt ships we mogen wel eens naar bed, want tis al laat en moeten morgen weer werken.
Maar nee morgen nog lekker vrij. Nou ja ik hoef zowiezo niet meer te werken maandag ochtend. Shit bah ff niet zo aan gedacht.

Ik voel me anders meiden. Ik word soms kriechel van mezelf. Maar kan alles weer een beetje beter relativeren. Het is allemaal heel erg spannend gewoon. En we willen juist een beetje grip en zekerheid hebben over iets waarin we totaal geen zekerheid hebben. Het enige wat we kunnen doen is genieten en duimen dat onze liefde bezegeld word door een klein wondertje. En het liefst wel NU, hihih of anders in de volgende ronde ofzo. Hoe meer rondes hoe groter de wens lijkt het wel. En nu zitten we nog maar in ronde 5. Dus Ik heb eigenlijk nog geen klagen vind ik zelf. Maar het feit blijft dat ik me anders voel dan anders. Normaal is het rond eisprong en zeker rond nod spannend. Maar bij mij begin het gesodemieter nu al, hihih. Dus ik ga nu lekker slapen en morgen weer een dag hè meiden.

Weltrusten en tot morgen! Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  26 jaar      4e ronde - 1e kindje             14-07-08
Iris, 21 jaar                              4e ronde - 1e kindje             15-07-08
Mamma22, 22 jaar        5e ronde - 1e kindje             23-07-08
Nathalie, 24 jaar              5e ronde  - 1e kindje             26-07-08
Jump, 27 jaar                        5e ronde - 2e kindje            ??-??-??
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje             27-07-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Cory, 26 jaar                          4e ronde - 1e kindje             06-07-08
Christel, 29 jaar                4e ronde - 2e kindje              07-07-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juni:
MamaJM, 23 jaar               3e ronde - 2e kindje     uitgeteld: 23 februari 2009

Bezoekjes VK

Parent2be    
2e bezoek         04-07-08    
Boeffie      
3e bezoek          22-07-08    
Kipling                  
1e bezoek         24-06-08
MamaJM
1e bezoek:       ??-??-??

Afspraken voor de mooiste Echo's

Parent2be
2e echo                04-07-08
Boeffie                
2e echo               ergens rond eind juli
Kipling
1e echo                09-07-08

Ik ging nog ff op hyves kijken en dit wil ik graag nog ff met jullie delen:

Laat de dingen op je af komen, dat is een prima methode om je doelen te bereiken. Je gedachten zouden zich nu alleen op het heden moeten concentreren, vooruitlopen op de zaken is nu niet goed voor je. Het is verstandig om terughoudend te handelen, ondanks dat je je in een invloedrijke positie bevindt..

Gezondheid
Je gepieker zorgt ervoor dat je de leuke dingen van het leven niet ziet. Nu heb je de kans om de wereld te laten zien wat je kunt. Je leven komt in een stroomversnelling terecht..

Liefde

Geniet van wat de romantiek je te bieden heeft, de komende tijd. Zet een streep onder de zorgen uit het verleden. Benut de kansen die het lot jou geeft..

Werk
Op financieel gebied moet je elke stap goed overwegen, voordat je je met bijkomende verplichtingen inlaat. Neem ook de kleine dingen van het leven serieus. Een gunstige tijd, om een idee goed te verkopen of om een nieuwe functie te zoeken, contracten of nog zwevende verhandelingen tot een goed einde te brengen..

Liefs Nathalie

Hey ladies!!!!!!!

Hier ben ik weer. Lekker fris en fruitig.

Bah wat was ik ziek gister. Heb van vrijdag op zaterdagnacht boven de wc gehangen. Werd 's ochtends om 6 uur wakker op de wc en ben toen maar eens naar bedje gegaan....hihi erg he.

Toen ik om 10 uur weer wakker was (had eigenlijk afgesproken met mijn broertje om te gaan sporten) heb ik maar snel ff een paar afspraken afgezegt. Ik was echt niet lekker.

Tegen 12 uur begon de misselijkheid weer. Weer spuugen. En zo ging dat de hele dag door. Ik hiel niets meer binnen, Geen water, thee, limo of wat dan ook. Was echt niet leuk. Ik kon niet zitten en niet liggen, want dan moest ik ook weer spuugen. Ik begon langzaam maar zeker te begrijpen hoe vervelend dit gaat worden als ik zwanger zou worden. Ik kan echt niet goed tegen spuugen. Bah!!!!!

Maar na gisteravond om 22 uur nog ff een bak nasi naar binnen te hebben gewerkt gaat het weer prima. Heb heerlijk geslapen vannacht en gisteravond eindelijk weer eens lekker knus met mannetje bezig geweest.

Oja hij is trouwens GESLAAAAAAAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zeg liever niet waarvoor (al heb ik het hier geloof ik wel al eens gezegt), maar hij heeft er 6 jaar flink voor geknokt (opleiding duurt maar 4 jaar, maar daar zitten nog 2 jaar voorbereidingen aan vast zoals keuring e.d.).  

Christel is vandaag niet jouw spannendste dag?!?!?!?!?! Veel succes meid. Voel je al wat????

Hele dikke kus mama22

Jaaa ik ben er ook, weer eens tegelijk met Mama22, zal eens tijd worden meis, hihi

Terug
Bovenaan