Hoi hoi lieve meiden....
hier ffies een levensteken van mij.
Nathalie sprak me aan op msn, en smeekte me hier ff wat te schrijven..ze mistte me zo...hihi..
ja weetje meiden, ik ben zo moe de laatste tijd. ik lees soms wel met jullie mee. maar kan gewoon zwat niet de moed bij elkaar rapen om wat te schrijven.
en ik weet ook niet echt wat zeg maar...
ik voel me alleen maar moe, moe, moe, moe en nog1000 x moe...
dus ja dan beleef je niet zoveel he, en weetje het ergste is ook nog ik ben vergeetachtig.
dus alles wat ik beleef blijft een soort niet echt hangen.
Klinkt vast lekker vaag...maarja zwangeren zijn vaak beetje vaag he.
ik hoop dat t over paar weekjes gewoon weer beter gaat dan kom ik weer heel actief meekletsen of ik ga hard in mn huisie aan de gang waar ik nu ook nietzoveel doe...maargoed dat komt wel weer als ik me fitter ga voelen hoop ik.
Ohja vanochtend gewerkt. ging wel goed. liga mee naar boven genomen gisteravond, zodat ik die eerst liggend in bed op at. dat is tegen de ochtendmisselijkheid.
als ik dat niet doe, verga ik van de misselijkheid en dat is echt geen pretje en ook doordeweeks niet als ik dan zoonlief uit bed moet halen en dan zoooo beroerd ben...pfff ben pas x zittend met hem van de trap gegaan, zo raar voelde ik me..dus ja jullie snappen wel dat ik ff genoeg aan mezelf heb...en dus gewoon soms niet de moed bij elkaar kan rapen om hier iets te kwebbelen..
ik lees alles gezellig met jullie mee, maar schrijf ook gewoon nog wat minder omdat ik nog niet zeker weet of die meelezer(mn buurvrouw) dus al gestopt is met lezen.
pas heb ik het geprobeerd goed te maken met dr, maar zit nog niet echt schot in van haar kant en als leest ze dat nu hier, mag ze best weten. ik vind haar nog steeds beetje flauw bezig. maar goed. ik heb het er niet meer over en mis haar als kiespijn zeg maar dus tadaaa ik kwebbel maar weer door...
ohja weet nog wel wat.
hadden vrijdag avond gezellig die bbq van mn mannetje zn werk,
kheb trouwens niet veel op, maar kwam er op den duur achter dat ik een stukje van mn voortand kwijt was, van achteren zeg maar.
ik ben op de lagere school(in groep6 ofzo) een keer door een jongen op de stoeprand van de zandbak geduwd en toen was er heel stuk uit mn voortanden, dat is er weer netjes aan gezet gelukkig hoor door de tandarts, maar nu is er dus een klein stukje vanaf gegaan... het valt niet echt op maar als ik met mn tong erlangs ga voel ik het wel.
dus moet ik morgen ff de tandarts bellen..
kan ik mooi meteen ff voor controle. hij mag alleen geen foto's maken nu, maar ben volgens mij nog wel halfjaar terug geweest dus is ook niet nodig denk ik....
Nou meiden ik ga ff niet op jullie allemaal reageren, wou gewoon ff laten weten hoe het met me is en dat ik zekers met jullie meeleef en lees maar het allemaal niet kan onthouden wie wat zei...
Kben vandaag 7weken, en dus bijna over die crisis datum heen dat t toen mis ging.... gelukkig.
zag dat op de lijstjes mn VK bezoekjes nog niet staan ingevuld:
18-07-08 VK intake en 21-07-08 1ste echo!!!!!!!
Dikke knuf van mij