A
Anoniem
Guest
Pfff meiden mijn hoofd loopt een beetje over. Krijg namelijk ook net nog telefoon van de gemeente. Eindelijkkk! Maar wijzer word ik er niet van, omdat het een boodschapper was, die niet inhoudelijk de zaak weet, dus kon niet terecht met mijn vragen.
Schoot me net te binnen dat ik misschien de auto leasemaatschappij nog ff kon bellen, maar die man is met vakantie en de vervanger gaat ff kijken of hij iets vind zo niet dan kan ik pas 21 juli daar weer terecht met mijn vragen. Ja heel leuk maar 1 augustus komt wel dichterbij.
Sorry meiden als ik een beetje chaotisch of impulsief overkom, maar zo voel ik me ook een beetje. Zoveel dingen die geregeld moeten worden. En waar ik mijn koppie bij moet hebben. Het gesprek van vanmorgen heeft ook best veel energie opgeslokt. Het is allemaal maar weer afwachten en hopen dat ze iets voor me kunnen betekenen.
Die mevrouw heeft van alles opgeschreven en gemeten enzo. Was alleen voor ons badkamer probleem. Maar kweet niet of die wel opgelost kan worden. Tis allemaal erg onzeker. En hun proberen natuurlijk zo goedkoop mogelijk (geef ze gelijk hoor, want ik wil zelf met zo weinig mogelijk aanpassingen leven)
Ohhh weer foon. Nu zitten ze erover te denken om de wastafel in de slaapkamer te plaatsen, of dat een optie is. Hallo hey!
Meiden ik moet het ff laten bezinken. Alles komt weer gelijk. Ik weet niet wat ze van plan zijn allemaal. Het ligt allemaal in hun handen en hun beslissen maar hoe wij het allemaal moeten doen e.d.
Als ik meer weet dan horen jullie het.
Ik ga vanmiddag gezellig op visite bij een vriendin. Ik hoop dat jullie een beetje uit mijn berichtje kunnen komen, hihih
Liefs Nathalie