Kwebbelmeiden van Maart nr.3!

Ja klopt volgens mij wel hoor. Ik weet niet of MamaJM misschien nu aan het lunchen is of misschien zelf ff aan het rusten. Maar je merkt vanzelf wel als ze je toevoegd hè.
Veel kijk,-  lees,- & kletsplezier!

Liefs Nathalie

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));Hallo meiden,

Ik ben hier nieuw voor jullie, al lees ik al wel een tijdje mee. Zal me ff voorstellen. Ik ben al mama van een zoontje van 3 jaar. En ben gelukkig getrouwd met me mannetje.Nu zijn we dus ook druk aan het klussen voor een broertje of zusje.Ben ook in maart gestopt met de pil, maar tot nu toe nog niks te bekennen van een evt zwangerschap.
Ik hoop dat ik gezellig mee mag kletsen met jullie. Al ben ik wel een beetje terug houdend om hier alles neer te zetten,want ik weet dat er vrienden en bekenden  ook op deze site lezen.
Ik hoor het wel van jullie. Als het niet kan.....ook goed, dan blijf ik gewoon lekker lezen.

groetjes mamavS

Gezellig een nieuwe kwebbelmeid erbij. Jij hebt je lang in kunnen houden om niet te reageren dan zeg, hihih. Zal ik je op lijstje zetten meis?
Wanneer is je nod en hoe voel je je?

Liefs Nathalie

Ja ja....daar kunnen jullie wat:kwebbelen. Maar super gezellig om zo alles te lezen. En we zitten ook allemaal in het zelfde schuitje!!
Als je het niet erg vind wil ik liever niet op het lijstje. Ik meld het wel of d'r rdtjes zijn ja of nee. Hoop natuurlijk op Nee, maar ja...je weet maar nooit.
Heb begrepen dat het hier vaker gebeurd dat er meegelezen wordt door anderen dus vandaar mijn terughoudendheid.
Verder voel ik me goed. Zoals elke dag..........merk niks. Maar we wachten maar af.

mamavS

Oh okay, maar heb je wel bijna je nod dan? Of je eisprong in elk geval al gehad?
Heb je beetje regelmatige cyclus?

Liefs Nathalie

Ja me NOD is in aantocht. Heb altijd een hele regelmatige cyclus. Dus dat scheelt gelukkig wel. Want als ik het van sommige leest.......dan weer 28 dan weer 33 dagen. Pfffff......om gek van te worden lijkt me.
Maar zo zie je maar weer, elk mens is verschillend. Maar wachten duurt soms ook lang. Hoe lang ben jij nu bezig??

mamavS

Oh sorry. Zie nu dat je ook in ronde 5 zit. is allemaal een beetje wennen om te reageren. Anders las ik alleen en nu moet je nog meer opletten. Sorry.....haha

mamavS

Hahah geeft niks hoor meis. Wel apart om nu niet te weten wanneer je nod is. We zijn hier namelijk allemaal heel nieuwsgierig, hihih

Terug
Bovenaan