Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hey Meis, nou moeten klussen moet er zowiezo al niet bij zijn. Ik zou dan idd met je mannetje niet teveel hebben over het NU vruchtbaar zijn en dat dit HET moment is. Misschien ff spontane acties er tussen en niet teveel bij nadenken. Het allemaal ff wat losser laten. Jij kan in je koppie er wel mee bezig zijn, maar als het alleen moeten word dan werkt het niet hè. Klussen jullie na vruchtbare periode gewoon door of veel minder?

Meis we willen allemaal graag een kleine en soms denk ik ook dat wij te weinig klussen. Maar ik wil die druk er niet opleggen. Hoe balen en moeilijk het soms ook is. Jullie samen zullen deze situatie kunnen veranderen.

Mama22 weet je al iets meer? Ben benieuwd!
Miss Dovie hoe is ie met jou meis? En de rest van de meiden van maart????

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje             25-08-08

Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-08
Christel, 29 jaar                6e ronde - 2e kindje              ??-??-08

Iris, 22 jaar                              6e ronde - 1e kindje             04-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons

* * * ** *

Glittersss * * * **

*

April:

Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008

Mei:    

Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009

Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
4e bezoek      ?? nog inplannen  /ergens begin september..

Afspraken voor de mooiste

Echo's

Hey meiden,

Hier nog steeds geen rd'tjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vind het toch wel spannend hoor. Zou ik dan toch in ronde 6 blijven steken!?!?!?!?!?!?!
Ik heb echt continue steekjes onder in mijn buik alsof ik ongi ga worden en dan voel ik wat lopen en dan denk ik k*t......maar dan ga ik kijken en is er niks aan de hand buiten wat witvloed...........
Ik denk dat ik in het weekend er weer een testje tegenaan gooi of misschien wacht ik nog wel even......kweet het nog niet.

Iedereen vind dat ik er maar pipsjes (kennen jullie dit woordt?) bij loop. Ik ben smaller in mijn gezicht en volgens hun wat afgevallen....hmmm jah het zijn hun woorden. Ik vind van niet maar goed. Ook ben ik sinds deze week super moe. Ben gister 2x in slaap gevallen overdag en heb echt een uur geslapen.......raar.

Ik laat het jullie wel weten als er weer wat te melden valt.

Oh jah iris....is het niet misschien een idee om samen naar wat ........ te kijken ofzo. Al zijn het maar foto's ofzo...misschien is dat voor hem genoeg.
Daarnaast zou ik het hem zeker niet meer vertellen wanneer je ei is, dat vind die van mij namelijk ook niet prettig. Meestal vertel ik het hem achteraf. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Kus mama22

Ik zeg niks, hihihih. Hoop hoop, duim duim, toi toi! Spannendddddd!!!

Hier vandaag fysio gehad, voor het laatst deze week yippieeee
Morgen en vrijdag nog wat afspraken en   dan lekker 2 weken vakantie!
Wij gaan (waarschijnlijk) vrijdag avond voor een weekje lekker naar Luxemburg
Maar week extra ff voor mezelf. Heb zoveel therapie. Daar word nu ook in geschrapt hoor, want zo gaat het niet werken.

Hier ook moe, steeds niet lekker, grieperig maar ook weer niet
Koffie die niet smaakt, regelmatig pijn in mijn onderug, zeurend gevoel ik mijn buik
's Morgens iets moeten eten, anders misselijk, veel dromen, nou dat was het wel, hahaha.

Totaal geen drang om te testen. Zaterdag is dag 28 van mijn cyclus heb mijn nod op maandag gezet. Neem wel test meer naar Luxemburg, kijken of ik hem nodig heb. Maar dat horen jullie dan pas later.

Ben er voorlopig eerst nog. Ga nu ff lekker soepje eten van oma, mmmm

Liefs Nathalie

Ff eer nieuwsgierig hoe het hier is hoor!
Mama22? En en en?

Hier ook nog niks te bekennen en tis al donderdag
Zaterdag is dag 28 dus het weekend word al spannend
Heb besloten om voor morgen ergotherapie af te bellen
Vanmorgen therapie zwemmen en vanmiddag nog een afspraak
En dan morgen ochtend naar een vriendin op de koffie die
hier nu paar weekjes in hetzelfde dorp woont, dus hun huis ff bekijken
nu het wat meer af is en ff bijkletsen en dan zou ik om 15.30 uur nog naar ergo moeten. Maar ben nu al kapot, en vind het wel ff gezegend. Ik ga mezelf vakantie geven. Dan kan ik vrijdag middag nog wat dingetjes doen en inpakken voor de vakantie. En als mijn vriend dan vrij is van zijn werk kunnen we lekker naar Luxemburg gaan. Ohhh ik kijk er nu al naar uit!

Hopelijk word het vandaag beter weer dan gisteren, jeetje wat een regen zeg!

Liefs Nathalie

hey meis,

hier nog steeds niets te bekennen......ben nu 4 dagen overtijd.......spannend he.
Ben alleen ontzettend moe, dus ga weer ff mijn oogjes dichtdoen.
Zaterdag of zondag ga ik denk ik weer eens een testje wagen.

kus mama22

Hallo meiden,

Hier weer even een berichtje van mij.
Morgen NOD maar ik weet niet zeker of de datum goed is aangezien mijn ongi vorige maand na 37 dagen pas kwam.
In ieder geval voel ik niet veel, heb wat meer afscheiding dan normaal en ik heb af en toe pijn in onderrug (ongipijn) en steekjes rechts onderin mijn buik. Verder geen enkel symptoom van zwanger zijn dus ik heb een vermoeden dat we naar de 6e ronde moeten.

Maar goed, we wachten maar weer af en gaan pas volgende week vrijdag een test doen (dag 40) mits de rd's zich dan nog niet gemeld hebben uiteraard. Heb geen zin om net als vorige maand een paar testen te doen en dan weer gewoon ongi te worden dus we wachten deze keer wat langer.

Nathalie, jij lekker op vakantie, heerlijk!
Kan je je gedachten ook even verzetten.
Alvast heel veel plezier!!

En mama, jij al 4 dagen overtijd! Zou toch wel weer een keer tijd zijn dat we in het maart forum weer een zwangere hebben! (of nog mooier: meerdere!).

Meiden, ik hou jullie op de hoogte!

Veel liefs,

Missy

Ohhh spannend dit. Hier nog een muts die onwijs moe is, hihih.
Heb vanmiddag maar 30 min gesprek gehad ipv 1 uur en toen ik thuis was meteen doorgelopen naar bed. En tot 20.15 uur geslapen en dat ga ik nu weer doen

Heb weer iets vaags hoor. Mijn vriend ga me net een kus, maar had gerookt en nu ben ik onwijs misselijk, kei fijn.

Meiden IK DENK AAN JULLIE! *duimduimduimduim*

Dikke knufff Nathalie

Terug
Bovenaan