Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh spannenddddd!
*duimduimduimduimduimduimduimduimduim*
Onze ronde olé olé wel waar maken hè meis
Maar stel je test morgen positief, ga je het dan meteen zeggen? hihih

Ohhh ikke is helemaal hyper, zie je nou wel dat je nog niet ongi bent
Dat je nog geen roze slijm verliesd is goed nieuws
Meis ik heb geen voorgevoel, maar hoop het wel heel erg
Ik heb ook voor mezelf geen voorgevoel hoor!

Miss Dovie hoe voel jij je, dan kunnen we voor jou ook ff zenuwachtig zijn, hihih

Hoop hoop, duim duim, toi toi, hellllppp zenuwachtig, hihih

Dikke knuffff Nathalie

hahahah ja erg he die zenuwen....of ik het haar meteen ga vertellen.......ik weet het niet.........denk van 1 kant van wel, maar wel met in ons achterhoofd dat het ook nog altijd fout zou kunnen gaan.....(baby'tje is nog altijd niet geboren...je weet wel wat ik bedoel he).
We hadden mijn moeder graag een groot feest gegeven, maar helaas was dat door afgelopen weekend niet mogelijk...het lijkt mij dus super als ik haar dit als verjaardagskado kan geven.
Ik wil dan wel niet dat iedereen het weet alleen zij (jah en paps die is deze week toevallig ook jarig).

Ik denk trouwens wel dat ik het gewoon wordt hoor.....ik voel me namelijk niet anders dan anders, maar ben wel al blij dat ik weer even een dagje overtijd mag zijn.

Het is zeker spannend meis. Het kan natuurlijk zijn door de drukte van de afgelopen dagen. Maar het is al goed teken dat je nu 1 dagje overtijd bent. De voorgaande rondes had je roze afscheiding. Het blijft afwachten en hoop houden.

Hele fijne dag morgen en heelll veel succes met testen

Ik denk aan je meis!

Liefs Nathalie

Hey meiden,

Ik heb vanmorgen getest en helaas........test was negatief. Ik voelde het eigenlijk ook al. Ik vermoed dat de rd'tjes gewoon later komen door alle spanningen van de afgelopen dagen.
Ach jah...op naar ronde 7!!!!!!!

Groetjes mama22

Jammer Jammer, maar we zullen zien meis!

Hier vannacht onwijs slecht geslapen bahbah. Al dagen niet echt lekker, leek het gisteren beter te gaan, maar voel me nu weer een dweil. Vieze smaak in mijn mond. Ik werd vanmorgen wakker met het idee het is niet raak. Nou fijn wakker worden is dat. Maar we zien wel. Het blijft afwachten. Soms word je gevoel heen en weer geslingerd hè. En emoties, pfff. Vandaag ff lekker dagje geen therapie. Mijn mannetje ligt in bed dit heeft het helemaal gehad. Is niet lekker en gewoon heelll druk gehad op zijn werk de afgelopen wekenn. Dus die is ff bijtanken.

Wens jullie hele fijne dag! Mama22 gefeliciteerd met je mams.

Liefs Nathalie

dag lieve meiden van maart, ik ben jullie niet vergeten hoor! Heb de laatste tijd wel heeeel weinig op het forum gezeten, maar kreeg het nu op mijn heupen. Ik ga donderdag mijn 23e week in, en heb dus de 20 weken echo gehad, die HALLELUJAAA helemaal in orde was. Vanochtend naar de verloskundige geweest, heel lieve vrouw, en alles ziet er top uit zo ver. Ben ik ook wel blij om want tot week 20 vond ik het hele zwanger zijn best balen. Overal last van, veel spuge, bekkenklachten, last van medicijngebruik, nou noem het maar. Pas nu kan ik echt genieten. Ik voel de baby ook echt met regelmaat en dat is toch wel een uniek gevoel. Mijn vriend vind het ook allemaal geweldig, ik wordt al dikke billy genoemd haha. Ben denk ik 9-10 kilo aangekomen nu. Maandag moet ik weer werken, nog tot 7 november, dus ben erg benieuwd hoe dat gaat. Tja, afwachten he...
Hieronder nog even het lijstje, met mijn bijgewerkte datums;
liefs van boeffie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje             25-08-08
Cory, 26 jaar                          5e ronde - 1e kindje             ??-??-08
Christel, 29 jaar                6e ronde - 2e kindje              ??-??-08
Iris, 22 jaar                              6e ronde - 1e kindje             04-09-08

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Miss Dovie,  26 jaar      5e ronde - 1e kindje             22-08-08

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Mamma22, 22 jaar        6e ronde - 1e kindje             17-08-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
4e bezoek      ?? nog inplannen  /ergens begin september..
Afspraken voor de mooiste Echo's

Gezellieee dat je er weer bent Boeffie
Onze eerste zwangere, onze grote voorbeeld, hihih
23 weken alweer, meis wat goed. En wat fijn dat de 20 weken echo goed was
Fijn hoor dat je mannetje nu de babe ook kan voelen, leukleuk

Lief da tje ff langs kwam en nog heellll veel geluk
Succes met werken de laatste maandjes en geniet maar lekker

Liefs Nathalie

hey meiden...
ben ik ook weer even!
balen mama22 ...dat je weer ongi word!

ik weet nu al dat ik de volgende maand inga...om de simpele reden dat we nog maar 1 keer geklust hebben...wel een beetje genant om te vertellen maar elke keer rond m'n eisprong willen we natuurlijk klussen maar het 'lukt' dan niet bij mn vriend...omdat er dan een soort druk achterzit (een beetje het gevoel van ik MOET het NU doen..).
ik snap het van zijn kant wel maar ik baal er natuurlijk enorm van!!!
daarnaast moet ik ook zeggen dat we de afgelopen maanden constant langs elkaar heen werken, heb ik een vroege dienst dan heb hij een late...

iemand iedeetjes om die spanning weg te nemen?of zou ik voortaan gewoon niet zeggen dat het mijn vruchtbare periode is?

ik baal er echt ontzettend van want buiten het feit dat je elke keer weer een maand 'weggooid' mis ik ook gewoon het plezier in bed...

nou meiden ik ben blij dat ik dit (genante) verhaal kwijt ben, lucht echt even op!

ik heb vandaag een drukke dag, boodschappen doen, schoonmaken, en langs oma...

fijne dag en tot snel!
groetjes iris

p.s tips voor het 'moeten 'klussen zijn welkom!

Terug
Bovenaan