Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Jeetje meiden ik heb ons helemaal ergens weggesleept. Dacht moet toch ff kijken hoe het hier gaat hoor. En Mama22 ff welkom thuis heten, want je kwam toch vandaag terug van vakantie meis? Hebben jullie het fijn gehad? Heb maar niet gesmst, jullie lekker laten genieten, hihih. Hopelijk mooi vakantie kindje, wie weet! Kom maar op met je mooie verhalen. Ik lig aan je voeten, hihih

Meiden hier gaat het redelijk goed. TOT gisteren had ik opzich weinig kwaaltjes, maar nu misselijk! Gisterochtend zowat mijn bed onder gespuugd, bah! Ik ging naar de wc en daarna ff broodje maken, was al vlees gebakken in de keuken en rook ineens van allerlei geurtjes, dus snel broodje gemaakt en naar bed gegaan. Daar ging het dus helemaal niet goed. Benauwde zweet brak me uit, helemaal dizzy en misselijk. Dus ik proberen hap brood te nemen in de hoop dat dat zou helpen, maar niet dus. Ikke rustig liggen en toen het wat afzakte snel mijn broodjes gegeten en gaan slapen. Maar de hele dag bleef eigenlijk mijn misselijk aanwezig. Vanmorgen heb ik al vroeg gegeten, maar nu weer dat de misselijkheid aanwezig is. Maar ja wat doen we eraan hè? Hoord er allemaal bij.

Dinsdag ben ik voor 1e keer naar vk geweest. Was wel spannend hoor. Zoals ik verwachte veel informatie en dingen doorgenomen. Ook ben ik gewogen en is mijn bloeddruk opgenomen (126 over 70) Allerlei dingen besproken en heb leuke zwitsel tas meegekreeg, met een tut en badeendje van zwitsal, info boekjes en tijdschriften en hier en daar monstertjes van. Echt leuk!
Ik moest afspraak maken voor echo in het ziekenhuis. Dat mag ik nu 8 oktober. We weten niet helemaal zeker of ik nu 6,5 week zwanger ben of al langer. Omdat mijn vorige menstruatie natuurlijk amper iets voorstelde. En ik pas op 1 broek na mijn eigen broeken al niet meer, helpppppppppppppppp! Het is echt erg. Vorige week dinsdag had ik mijn spijkerbroek nog aan, die wel strak en ongemakkelijk zat, maar zondag avond wou ik hem weer ff aan doen, toen kreeg ik hem niet eens meer goed over mijn billen. Het moet toch niet gekker worden. Ik dij dus nu al uit, hihih. Kan het al wel een beetje merken hoor. Mijn mams & schoonmams denken dat ik al langer zwanger ben en dat ik begin april uitgerekend ben ofzo, hihih. VK had het overigens nu nog over 3 mei ipv 5 mei, dus dat zal ik ff verandere. Tot 8 oktober weten we het nog niet, want dan hebben we onze termijn echo. Wel raar hoor dit nu zo ineens allemaal meemaken. Heel bijzonder en nog best wel onwerkelijk!

Hoe is het met jullie allemaal?

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Mamma22, 22 jaar        7e ronde - 1e kindje             20-09-08
Miss Dovie,  26 jaar      6e ronde - 1e kindje             25-09-08
Christel, 29 jaar                7e ronde - 2e kindje              10-10-08  

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Momenteel zit er niemand op wachtbankje, saai hoor!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Iris, 22 jaar                              6e ronde - 1e kindje             04-09-08

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
4e bezoek      ?? nog inplannen  /ergens begin september..
Nathalie
Intake                 9 september om 15.00 uur
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Hoi Meiden,

Nathalie: Gefeliciteerd!!!! Wat vind ik dat leuk voor je!
Ik hoop dat ik je na kan doen en nu ook in ronde 6 zwanger mag worden!
We hebben in ieder geval ons best weer gedaan  (en gaan er nog even mee door voor de zekerheid haha).
25 september mijn NOD, ben dus heel benieuwd.
Gelukkig zijn we er deze maand wel iets minder mee bezig in onze hoofdjes omdat we midden in een verhuizing zitten en over 4 weken gaan trouwen!
Afleiding genoeg dus.
Zo zo leuk zijn om stiekem met z'n drietjes te trouwen en dat niemand het dan nog weet. *zwijmel*
Maar goed, de tijd van afwachten is nu dus weer aangebroken.
Hoe is het met de andere meiden?
Ik vind dat we er nu wel aan toe zijn om allemaal naar het andere forum te gaan verhuizen!

Veel liefs,

Missy

Oh en voor de volledigheid van ons lijstje: ik ben inmiddels 27 jaar!

Miss Dovie,  27 jaar      6e ronde - 1e kindje             25-09-08

Iris, 22 jaar                              6e ronde - 1e kindje             04-09-08

April:
Mei:    
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
Nathalie

Nathalie

Hi Missy, ik hoop dat jullie ons na doen, zou leuk zijn. Deze maand hadden wij echt niet heel veel geklust hoor meis. Tis gewoon klein wondertje. Had dit nooit verwacht en nu maken we allemaal nieuwe dingen mee. Vandaag weer misselijk, hihih. Maar ach verder mag ik nog niet klagen hoor. Ben erg benieuwd hoe ver ik nu ben. Of ik idd verder ben, we zullen het 8 oktober zien hè. Lijkt me zoooo bijzonder. Mijn vriend heeft bij zijn baas al vrij gevraagd voor die ochtend. Hij heeft gezegd dat ie met mij naar het ziekenhuis moet, maar niet waarvoor. Maar daar is ja niks aan gelogen. Als de echo goed is dan kan hij het wel vertellen. Zondag gaan we het aan mijn opa's & oma's vertellen, want dan vieren we mijn vriend's verjaardag voor de opa's en oma's. En zaterdag avond voor vrienden. Terwijl hij morgen jarig is. Volgen jullie het nog? Dan word hij ook alweer 27 jaar. Kan me nog herhinneren dat hij 25 werd, net of dat nog maar kort geleden is, gek hè.

Hoe is het met Iris? Ben je ongi geworden meis? Hopelijk natuurlijk niet, maar anders hadden we hier vast al gehoord als je zwanger zou zijn. Wanneer is je nieuwe nod.
En nu maar wachten tot Mama22 weer in NL is en haar vakantie verhaal lezen. Ze heeft hier niet veel bij te lezen, tis kei rustig geweest.

Liefs Nathalie

hoi meiden,
ik had problemen met de internet verbinding...ik hou het even kort...ik ben 5 sept ongi geworden, nieuwe nod 1 oktober.

kom vanavond of morgen even langs om alles bij te lezen.

groetjes iris

Miss Dovie,  27 jaar      6e ronde - 1e kindje             25-09-08
Iris, 22 jaar                              7e ronde - 1e kindje             01-10-08

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

April:
Mei:    
Juli:
Augustus:

Bezoekjes VK

Boeffie      
Nathalie

Nathalie

Terug
Bovenaan