A
Anoniem
Guest
Jeetje meiden ik heb ons helemaal ergens weggesleept. Dacht moet toch ff kijken hoe het hier gaat hoor. En Mama22 ff welkom thuis heten, want je kwam toch vandaag terug van vakantie meis? Hebben jullie het fijn gehad? Heb maar niet gesmst, jullie lekker laten genieten, hihih. Hopelijk mooi vakantie kindje, wie weet! Kom maar op met je mooie verhalen. Ik lig aan je voeten, hihih
Meiden hier gaat het redelijk goed. TOT gisteren had ik opzich weinig kwaaltjes, maar nu misselijk! Gisterochtend zowat mijn bed onder gespuugd, bah! Ik ging naar de wc en daarna ff broodje maken, was al vlees gebakken in de keuken en rook ineens van allerlei geurtjes, dus snel broodje gemaakt en naar bed gegaan. Daar ging het dus helemaal niet goed. Benauwde zweet brak me uit, helemaal dizzy en misselijk. Dus ik proberen hap brood te nemen in de hoop dat dat zou helpen, maar niet dus. Ikke rustig liggen en toen het wat afzakte snel mijn broodjes gegeten en gaan slapen. Maar de hele dag bleef eigenlijk mijn misselijk aanwezig. Vanmorgen heb ik al vroeg gegeten, maar nu weer dat de misselijkheid aanwezig is. Maar ja wat doen we eraan hè? Hoord er allemaal bij.
Dinsdag ben ik voor 1e keer naar vk geweest. Was wel spannend hoor. Zoals ik verwachte veel informatie en dingen doorgenomen. Ook ben ik gewogen en is mijn bloeddruk opgenomen (126 over 70) Allerlei dingen besproken en heb leuke zwitsel tas meegekreeg, met een tut en badeendje van zwitsal, info boekjes en tijdschriften en hier en daar monstertjes van. Echt leuk!
Ik moest afspraak maken voor echo in het ziekenhuis. Dat mag ik nu 8 oktober. We weten niet helemaal zeker of ik nu 6,5 week zwanger ben of al langer. Omdat mijn vorige menstruatie natuurlijk amper iets voorstelde. En ik pas op 1 broek na mijn eigen broeken al niet meer, helpppppppppppppppp! Het is echt erg. Vorige week dinsdag had ik mijn spijkerbroek nog aan, die wel strak en ongemakkelijk zat, maar zondag avond wou ik hem weer ff aan doen, toen kreeg ik hem niet eens meer goed over mijn billen. Het moet toch niet gekker worden. Ik dij dus nu al uit, hihih. Kan het al wel een beetje merken hoor. Mijn mams & schoonmams denken dat ik al langer zwanger ben en dat ik begin april uitgerekend ben ofzo, hihih. VK had het overigens nu nog over 3 mei ipv 5 mei, dus dat zal ik ff verandere. Tot 8 oktober weten we het nog niet, want dan hebben we onze termijn echo. Wel raar hoor dit nu zo ineens allemaal meemaken. Heel bijzonder en nog best wel onwerkelijk!
Hoe is het met jullie allemaal?
Liefs Nathalie