A
Anoniem
Guest
Hallo Meiden,
Ik moest ons gewoon van de tweede pagina vissen. We zijn volgens mij allemaal druk met andere dingen heb ik het idee. Maar goed, de NOD's komen weer dichterbij dus dan zullen we wel vaker hier zijn.
Nathalie wat moet het fantastisch voor je zijn om zwanger te zijn!
En dat je je broeken al niet meer past, wat gaat dat snel!
Wij hebben ons de afgelopen drie weken weer helemaal "suf" geklust hahaha
Dus ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen, zou nu in ronde 6 wel tijd worden.
Ik heb sinds gisteren de hele tijd kleine steekjes rechts onderin mijn buik. Mh, wat zou dat zijn? Had jij dat ook Nathalie? Misschien betekent het dan wel wat!
Maar goed, even afwachten maar, ik ga volgende week vrijdag (als de rd's er niet zijn natuurlijk) testen.
Geduld is een schone zaak!
Meiden, tot snel liefs van Missy
Ik moest ons gewoon van de tweede pagina vissen. We zijn volgens mij allemaal druk met andere dingen heb ik het idee. Maar goed, de NOD's komen weer dichterbij dus dan zullen we wel vaker hier zijn.
Nathalie wat moet het fantastisch voor je zijn om zwanger te zijn!
En dat je je broeken al niet meer past, wat gaat dat snel!
Wij hebben ons de afgelopen drie weken weer helemaal "suf" geklust hahaha
Dus ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen, zou nu in ronde 6 wel tijd worden.
Ik heb sinds gisteren de hele tijd kleine steekjes rechts onderin mijn buik. Mh, wat zou dat zijn? Had jij dat ook Nathalie? Misschien betekent het dan wel wat!
Maar goed, even afwachten maar, ik ga volgende week vrijdag (als de rd's er niet zijn natuurlijk) testen.
Geduld is een schone zaak!
Meiden, tot snel liefs van Missy