Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Hallo Meiden,

Ik moest ons gewoon van de tweede pagina vissen. We zijn volgens mij allemaal druk met andere dingen heb ik het idee. Maar goed, de NOD's komen weer dichterbij dus dan zullen we wel vaker hier zijn.

Nathalie wat moet het fantastisch voor je zijn om zwanger te zijn!
En dat je je broeken al niet meer past, wat gaat dat snel!

Wij hebben ons de afgelopen drie weken weer helemaal "suf" geklust hahaha
Dus ik hoop dat het zijn vruchten af gaat werpen, zou nu in ronde 6 wel tijd worden.

Ik heb sinds gisteren de hele tijd kleine steekjes rechts onderin mijn buik. Mh, wat zou dat zijn? Had jij dat ook Nathalie? Misschien betekent het dan wel wat!

Maar goed, even afwachten maar, ik ga volgende week vrijdag (als de rd's er niet zijn natuurlijk) testen.
Geduld is een schone zaak!

Meiden, tot snel liefs van Missy

Hi Meiden, hier is het ook wachten hoor. Niet op nod natuurlijk, maar tot 8 oktober dat we eindelijk echo mogen maken. Mijn vriend vraagd ook steeds is het al 8 oktober? hihih

Maar ik leef nog steeds heel erg met jullie mee hoor meiden. Missy ik voelde verschillende rondes heel veel. Maar deze ronde had ik niet verwacht dat het raak zou zijn. Ik was heel zenuwachtig en wou niet weer negatief testen. Ik durf het dus niet te zeggen meis. Ik duim voor jullie.

Liefs Nathalie

Mama22 heeft me laten weten ongi te zijn geworden. Ze heeft op dit moment geen beschikking tot haar computer helaas. En op dit moment erg veel buikpijn en voeld zich echt niet goed. Maar dacht wil het hier toch ff doorgeven. Meis heel veel sterkte en hopelijk kun je snel weer komen kletsen. Rot rd-tjes ook! Grrrrr

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      6e ronde - 1e kindje             25-09-08
Iris, 22 jaar                              7e ronde - 1e kindje             01-10-08
Christel, 29 jaar                7e ronde - 2e kindje              10-10-08  
Mamma22, 22 jaar        8e ronde - 1e kindje            ??-10-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
4e bezoek      ?? nog inplannen  /ergens begin september..
Nathalie
Intake                 9 september om 15.00 uur
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

heeeyy meiden,

hoe is het hier? met mij gaat het redelijk...ik ben ziek  het gaat nu al weer iets beter , dinsdag kreeg ik enorme keelpijn en werd ik super verkouden..en gisteren voelde ik me ook een beetje ziekjes(rillingen enzo) dus ik heb de afgelopen dagen alleen maar geslapen...heerlijk!
deze week was mijn klusweek..ik hoop dat het nu eens raak mag zijn zeg...normaal ben ik supergeduldig maar wat dit betreft...

ik zat de afgelopen weken te bedenken wat ik voor een goede vriendin zal kopen als ze bevallen is...het is zo moeilijk...ze heeft alles al!!! en met kleertjes hoef ik ook niet aan te komen want daar heeft ze ook al 2 dozen van!!!
iemand nog leuke iedeetjes?ze is nu 35 weken dus het schiet al op...

nou ik ga maar eens even bij mijn stoofpeertjes kijken en daarna mn bedje weer in ,

fijne dag!

groetjes iris

Beterschap Iris, hiero is het ook koud meis.
Ik loop af en toe te snotteren en proetsen en dan is het weer weg
Dus echt doorzetten doet het niet.

Fijn weekend meis, hopelijk knap je snel weer wat op.

Liefs Nathalie

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Miss Dovie,  27 jaar      6e ronde - 1e kindje             25-09-08
Iris, 22 jaar                              7e ronde - 1e kindje             01-10-08
Christel, 29 jaar                7e ronde - 2e kindje              10-10-08  
Mamma22, 22 jaar        8e ronde - 1e kindje            ??-10-08
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd, kom op meiden!

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 24 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  22 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009

Bezoekjes VK

Boeffie      
5e bezoek      23 sept. 8.30
Nathalie
Intake                 9 september om 15.00 uur
Controle         28 oktober om 16.00 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
Termijnecho        8 oktober om 8.40 uur

Hi Boeffie, ik zie dat je nieuwe afspraak bij vk hebt toegevoegd. Hoe gaat ie met je?
Hier gaat het zijn gangetje, laatste dagen best moe. En de ene dag meer misselijk dan de andere dag. Maar opzich nog wel uit te houden hoor. Merk dat mijn smaak & geur veranderd is. En hormoontjes veel met mijn lichaam doen. Ook krijg ik steeds meer buikje meiden. Ben vandaag als het goed is 8 weken zwanger. Maar mijn buikje is de afgelopen dagen best wel gegroeid en gaat steeds meer opvallen. Dus ben benieuwd hoelang ik het nog voor buitenwereld verborgen kan houden.

Hoe is het met de rest van de kwebbelmeiden? We doen ons naam niet echt meer eer aan hè.

Liefs nathalie

Terug
Bovenaan