Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

hey meiden,

het is wel heeeeel erg stilletjes hier!!!

hoe gaat het met alle zwangeren?

ik kwam even vertellen dat het ook deze maand niet gelukt is...wel verwacht want mijn vriend was die week ziek....dus tja...niets van gekomen...
 ik zag net dat ik al in ronde 15 zit nu!!!!schrok er wel opeens een beetje van...mijn nieuwe nod is 28 maart.

ik ben nu bezig om wat kilotjes kwijt te raken en gezonder te leven (mijn vriend ook!) misschien heeft dat een positief effect op het zwanger worden?

nou meiden, ik ga maar weer eens! het lijkt me leuk om af en toe weer eens wat zwanger zijn verhalen te horen hoor....!

liefs iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                                15e ronde - 1ste kindje          28-03-09

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Bevallen: 10 december van dochter Nora!
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie DOCHTER Emma!
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009
December:
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje              uitgeteld: 12 augstus 2009
Mamma22, 23 jaar   11e ronde -  1ste kindje         uitgeteld:  16 september 2009
Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje          uitgeteld: 9 september 2009
Bezoekjes VK

Nathalie
16 maart om 13.40 uur

Afspraken voor de mooiste Echo's

Hi Meiden, of kan beter zeggen Hi Iris, hihi want het is hier idd heel erg rustig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk heel weinig kom kijken op dit forum, zelfs niet op zwanger zijn gedeelte. Daar heb ik de afgelopen 32 weken eigenlijk niet gekletst. Gek is dat hè. Ben je eerst zo forum verslaafd en dan vind je het ineens wel best en heb je de energie er niet voor enzo. En merk toch ook wel dat meiden in verschillende topics het soms ook wel moeilijk vinden om al die verhalen te lezen. Zeker als je al in ronde 15 bent beland. Maar denk nog steeds aan je hoor Iris. En moet ook nog vaak terugdenken aan forumtijd hier. Mama23 spreek ik op msn, dus tja das heel anders. En aantal meiden via hyves. Dus kweet niet of je ook hyves hebt Iris? Dan kunnen we wat meer contact houden als je dat leuk lijkt.

Hier vandaag alweer 32 weken zwanger. In begin werd al gezegd geniet er maar van want de tijd gaat heel snel, nou dat klopt idd. Onze 30 weken echo was gelukkig helemaal goed. Gaat erg goed met de kleine gelukkig, ondanks dat ik lange tijd zwaar de griep heb gehad. Lengte & gewicht zitten op schema. En ik ben nog maar 2 kg gegroeid

Ik ga nu ff lunchen, want mijn schoonouders zijn hier. Wens iedereen fijne zondag.

Liefs Nathalie

hoi meiden,

alles goed met jullie?groeien jullie al goed??  lopen de zwangerschappen een beetje voorspoedig?

hier helaas nog steeds geen goed nieuws.....ik ben gisteren weer ongesteld geworden....zit nu dus in ronde 16 en mijn nieuwe nod is 21 april....
 het was eigenlijk een hele teleurstelling....ik had deze keer echt het gevoel dat het wel eens raak kon zijn ...maar helaas !

nou meiden ik hou jullie op de hoogte! ik ga   nu even de tuin in ...heerlijk weer!

liefs iris

Hoihoi

Ik ben inmiddels ook mijn 15e ronde begonnen voor mn tweede kindje eerste kindje hebben we er 2 rondes over gedaan, afgelopen donderdag al bij gyn geweest voor intake en as vrijdag heb ik inw echo, en meot mn man zn zaad in gaan leveren. Spannens allemaal.
Ik ben 30jaar.

Hoeveel vrouwen zijn er   nu nog bij die nog niet zwanger zijn?

Hopelijk horen we snel allemaal tot de groep zwangeren.

Gr Amber07

ha meiden, tjee t is hier wel een beetje saai geworden zie ik wel.... Nou hier alles goed! onze Nora is alweer 16 weken, en een echte meid aan het worden... ik zal hier waarschijnlijk niet meer kijken maar wens jullie alle succes en liefs toe....

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                                16e ronde - 1ste kindje          21-04-09
Amber, 30 jaar                    15e ronde -     2e kindje          ??-??-09
Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Bevallen: 10 december van dochter Nora!
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie DOCHTER Emma!
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie DOCHTER Zara!
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009
December:
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje              uitgeteld: 12 augstus 2009
Mamma22, 23 jaar   11e ronde -  1ste kindje         uitgeteld:  16 september 2009
Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje          uitgeteld: 9 september 2009
Bezoekjes VK/Gyn

Nathalie
15 april om 11.40 uur  controle afspraak gyn *37wk&3dgn*
Afspraken voor de mooiste Echo's

Nathalie
15 april om 10.40 uur echo *37wk&3dgn*

Hi lieve Meiden, ik was erg benieuwd hoe het met Iris ging, want we laten je wel een beetje in de steek hè meis *schaam schaam* moest van de week een paar keer aan je denken en helaas je bent weer ongi geworden. Het zit je ook niet mee. Ik blijf voor je duimen hoor!

Hier inmiddels 37 weekjes zwanger en ben de eerst volgende die mag gaan bevallen. Esther is inmiddels bevallen van gezonde dochter Zara. En wij hadden afgelopen woensdag al een generale repetitie naar het ziekenhuis, hihi. Ik voelde me helemaal niet lekker, voelde de kleine niet zo heel goed meer, wist niet echt wat er aan de hand was. We hebben een ctg gehad waar gelukkig uit bleek dat alles goed is met onze uk. In mijn urine waren wat eiwitten gevonden dus zwangerschapsvergiftiging moest uitgesloten worden. Gelukkig was dat ook loos alarm dus mochten we naar 4 uurtjes ziekenhuis weer lekker naar huis. Ik heb geen mega dikke buik, maar lichamelijk valt me het op dit moment wel zwaar vanwege mijn heup en pijn in mijn schaambeen. Maar het is me het allemaal waard. De laatste loodjes wegen het zwaarst hè zeggen ze. Ik weet niet of jullie MamaJM nog kennen? Die heeft hier ook tijd meegekletst. Zij is bevallen van een gezonde zoon Julian. Dacht misschien ook wel ff leuk om te vertellen, want we hebben toch een hele lange tijd met elkaar gekletst.

Zodra ik bevallen ben probeer ik snel iets van me te laten horen. En ik ben erg benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Amber welkom hier. Hoe was de echo en is er al meer duidelijkheid?

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan