Kwebbelmeiden van Maart nr.4!

Ohh wat super dat je maandag al echo mag Missy. Morgen is de grote dag voor Mama23. Geniet ervan meiden! Leuk dat jullie tegelijk zijn uitgeteld.

Ben benieuwd naar bevallingsverhalen van de meiden! En mooie foto's en namen enzo, hihih.

Liefs Nathalie

hoi meiden,

mama23: super gefeliciteerd zeg! heb je last van zwangerschapsverschijnselen?

ik ben net weer ongi geworden ik ben dus door naar ronde 13 en mijn nieuwe NOD is 11 februari.

hoe is het met alle zwangere meiden?

groetjes iris

Hoi Iris,

Hopelijk wordt dit jouw ronde en kunnen we met z'n allen naar zwanger zijn!
Hier gaat het goed, gisteren echo gehad en het hartje van ons ukkie klopt!!
We zijn nu ruim 7 weken en op 09-09-2009 uitgerekend, aparte datum he?!
Verder ben ik wel misselijk, ontzettend  moe en veel plassen maar ja ik neem het graag op de koop toe!

Hoe is het met de andere meiden?

Veel liefs,

Missy & ukkie

hoi meiden,

ik kom ook weer even buurten....

hoe voelen jullie je? met mij gaat 't z'n gangetje....ik baal natuurlijk als een stekker dat het nog niet gelukt is bij ons maar aan de andere kant denk ik " onze tijd komt nog wel, wel moeten gewoon geduld hebben..."

we proberen er zo min mogelijk mee bezig te zijn en te genieten van andere dingen.

wel blijf ik gewoon ovulatietesten gebruiken.

gisteren was ik bij een vriendin en haar ukkie is al weer 3 maanden ....wat gaat de tijd snel en wat groeien ze snel zeg!echt een geweldig mannetje!

op dit moment zijn we druk met verbouwen van onze keuken...hij is nog niet helemaal af maar het word echt supermooi! gisteren allemaal leuke hebbedingetjes gekocht voor in mijn nieuwe keuken...

ik heb voor mezelf besloten dat als de verbouwing klaar is , dat ik dan (als ik nog niet zwanger ben ) naar de HA te gaan...dat gaat nog wel een poosje duren maar ik moet voor mijn gevoel wel een grens trekken en op een gegeven moment zeggen....ons lukt het niet alleen dus hebben we wat hulp nodig...maar ik hoop niet dat het nodis zal zijn!

maar meiden ik vind het wel erg leuk om zo af en toe te lezen hoe het zwanger zijn jullie vergaat!

mama23: hoe is het meis?last van kwaaltjes?

en nathalie, bij jouw gaat het al aardig snel denk ik ?of niet?

missy : balan dat je wat misselijk ben!

en passen julluie je eigen kleren nog?

buikfoto's zijn ook welkom hoor!!!

nou meiden ik heb voorlopig weer even genoeg geklets!

fijne dag toegewenst!

liefs iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                                13e ronde - 1ste kindje          11-02-09

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Bevallen: 10 december van dochter Nora!
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009
December:
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje              uitgeteld: 12 augstus 2009
Mamma22, 23 jaar   11e ronde -  1ste kindje         uitgeteld:  16 september 2009
Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje          uitgeteld: 9 september 2009
Bezoekjes VK
Afspraken voor de mooiste Echo's

Mama23
1e echo        16-01-2009
Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Hi meiden, hier ben ik ook weer ff. Iris wat doe je nu. Nodlijstje moest leeg blijven meis, sniksnik. Wat balen dat je weer ongi bent. Wel lief dat je naar ons vraagd en nog steeds gezellig meeklets. Al zijn we hier allemaal niet veel meer, ik denk nog wel aan jullie hoor. Ik hoorde dat er weer babygeluk bij de kluskippies was, dus was ff aan het kijken en tja dan kan ik het niet laten om hier ook ff kijkje te nemen.

Parent2be & Kipling hoe is het met jullie meiden? Hopelijk komen jullie als het zover is ook vertellen of jullie een prachtige zoon of dochter hebben gekregen. Bij de kluskippies zijn de meiden in de meerderheid tot nu toe, hihi.

Missy tja misselijkheid e.d hoord er echt bij hè meis. Ben echt heel blij dat je ook zwanger bent nu meis. Bijzondere tijd van echo's en hartje luisteren breekt steeds meer aan. Hopelijk mag jij dat ook snel meemaken Iris!

Hier gaat het nog steeds niet echt zoals het gaan moet om eerlijk te zijn. Ben sinds 3e kerstdag ziek geworden en begin januari echt zware griep met koorts in bed enzo. En gaat nu al wel veel beter hoor, maar nies, snotter en hoest af en toe nog was. Maar moet vooral veel rusten en kom maar niet echt op krachten. Op moment last van mijn buik en dat maakt me toch onbewust wel een beetje zorgen. Al weet ik dat waarschijnlijk met de kleine alles goed gaat. Moet zeggen dat ik niet echt mega dikke buik heb ofzo. Had wel meer verwacht. En mijn voorgevoel dat onze Uk te vroeg geboren gaat worden (in april al) word wel steeds meer versterkt. Maar ja dat kan natuurlijk ook snel, want 3 mei uitgerekend zijn kan paar dagen eerder al april zijn hè, hihi. We wachten af en duurt nog ff.

Liefs Nathalie

hoi meiden,

daar ben ik weer...ik wilde even melden dat ik in ronde 14 baland ben...ben gister ongi geworden...5 maart is mijn nod.

ondanks dat ik nog niet zwanger ben gaat het wel redelijk....soms wel een beetje down als er WEER iemand zwanger is (de laatste tijd zijn er al 4 in mijn omgeving die zwanger zijn geworden...) geniet ik wel als mijn vriendinnen langskomen met hun kindjes.

ben ook best druk geweest in huis....even mijn zinnen verzetten op iets anders...met resultaat want mijn nieuwe keuken is af!!! super leuk geworden.

mijn cycles is tegenwoordig wel weer regelmatig, zou de pil dan nu eindelijk uit mijn lichaam zijn??? zou dat zo lang kunnen duren?

hoe is het met jullie allemaal? genieten jullie van het zwanger zijn? hebben jullie de kamertjes al? of andere leuke spulletjes? lijkt me zo leuk om te gaan shoppen voor een baby! kan niet wachten tot het bij mij zover is.....

ik hoorde pas dat een kennis van mij eindelijk zwanger is geworden naar weet ik veel hoeveel ivf behandelingen....dan denk ik....ach ik mag nog niet klagen...

nou meiden , ben lekker een weekje vrij...ik ga dr van genieten!

ik kom over een tijdje wel weer eens aanwaaien...

liefs iris

Nod lijstje Meiden van Maart!!!!

Iris, 22 jaar                                14e ronde - 1ste kindje          05-03-09

Op het wachtbankje, meiden we  voor jullie!

Spannend!! ~Meiden die overtijd zijn~ Spannend!!!

Momenteel is er niemand overtijd

De zwangere Maartstoppers  onder ons   * * * ** * Glittersss * * * ** *

April:
Boeffieboh, 25 jaar        1e ronde - 1e kindje   uitgeteld: 18 december 2008
Bevallen: 10 december van dochter Nora!
Mei:    
Parent2be, 27 jaar          1e ronde - 1e kindje    uitgeteld:  19 januari 2009
Kipling, 29 jaar                    2e ronde - 2e kindje    uitgeteld: 2 februari 2009
Juli:
Esther, 32 jaar                     6e ronde - 1e kindje      uitgeteld: 4 april 2009
Augustus:
Nathalie, 24 jaar              6e ronde  - 1e kindje        uitgeteld:  3 mei 2009
December:
Christel, 29 jaar               9e ronde -   2e kindje              uitgeteld: 12 augstus 2009
Mamma22, 23 jaar   11e ronde -  1ste kindje         uitgeteld:  16 september 2009
Miss Dovie,  27 jaar      9e ronde - 1ste kindje          uitgeteld: 9 september 2009
Bezoekjes VK
Afspraken voor de mooiste Echo's

Mama23
1e echo        16-01-2009
Gyn afspraken ~Heelllll veellll Geluk~

Terug
Bovenaan