Laatse week cyclus Januari! NOD wel of niet?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben nieuw hier maar volg wel al een tijdje de topics omdat wij net zoals velen hier zwanger willen worden! </p><p>Mijn NOD is de 26e deze maand dus deze laatste dagen zijn verschrikkelijk haha!</p><p>Ik moet zeggen dat ik niet veel merk op gevoelige borsten en wat pukkeltjes na! Vandaag wel wat afscheiding wat ik normaal niet heb. Mijn temperatuur was na mijn ei 36.7 soms 36.8 maar vandaag schommelt hij nogal van 36.8 naar 36.5 naar 36.7....hmm aan het begin van mijn cyclus is mijn temperatuur 35.9 dus hij is wel nog steeds hoger.</p><p>we wachten “geduldig” nog even af.</p><p>Wie wacht nog meer op de NOD? En voelen jullie al iets? Het is voor ons de 3e ronde pas en de eerste waarbij ik temperatuur omdat ik wou weten of ik zo nog duidelijker mijn ei kon ondekken.</p><p>Veel succes allemaal,</p><p>liefs!</p>
 
Hoi hoi!
zelfde hier vandaag NOD. Echter 2 dagen voor nod 2x positief getest en 1 dag voor NOD ook.
durf het nog niet te geloven! Wacht het deze week af..Zit in een medisch traject ruim 10 maanden dus het zou wel van harte welkom zijn! Succcesss, ik duim voor je.
 
Hey!
Oh wat een geweldig nieuws! Het is zo spannend, kan me voorstellen dat je het amper kan geloven! Maar 2x positief is extra aanmoedigend lijkt mij! Gefeliciteerd!! Hou me de komende tijd maar op de hoogte.
Had je wel al “klachtjes” of nergens last van?
Mijn temperatuur was vanmorgen weer 36.7 dus voor mijn doen weer hoog. Ben echt benieuwd omdat ik niets merk.
 
liefs
 
Hoi hoi, 
ik heb vrijdag of zaterdag mijn NOD. Is de eerste ronde, dus verder geen testen gebruikt of temperatuur gemeten hoor. 
Vorige week dacht ik van alles te voelen, maar toen besloten het verder te laten rusten. Voor zover dit mogelijk was natuurlijk. Maar vind het wel spannend. 
Voel momenteel niets eigenlijk denk ik. Durf er ook niet aan toe te geven denk ik. 
Succes Naliefa! Nog even doorbijten. Zal voor je duimen. 
Gebruiker 243423, wauw. Duim voor je dat het positief blijft. Gaaf! 
 
 
@Danielle zob. Oh spannend ook voor jou! Ja je gaat werkelijk van alles voelen of juist weer helemaal niks! Zo ingewikkeld ons lichaam en hoe ongeduldig kan een mens dan zijn haha! Nog even afwachten en hopen dat er dit weekend voor ons allemaal niks komt behalve 2 donkere streepjes!
ik vind het wel ontzettend fijn om hier te kletsen met anderen mijn Man zegt steeds dat ik er niet te veel op moet letten zodat de teleurstelling niet zo groot is. Hij wil het ook super graag en vorige maand dachten we dat het raak was maar helaas, negatieve test en kort daarna toch ongesteld iets overtijd.
 
 
Begrijp het helemaal hoor. Er over praten/schrijven dat helpt enorm. 
Mijn man zegt ook dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn en dat is ook goed maar wel heel lastig. Vraag me af of de teleurstelling dan minder is.
wel leuk om het samen graag te willen he. Oh ontzettend vervelend van vorige maand. Heel pittig. 
Nogmaals ga voor je duimen. 
 
Er niet te veel mee bezig zijn is het beste, want het lichaam kan ons zo voor de gek houden! Maar moeilijk is het wel hihi.
Ja precies we gaan gelijk op haha.
dank je wel, hoop voor jou ook dat jullie snel een positieve test hebben.
 
Terug
Bovenaan