Laatse week cyclus Januari! NOD wel of niet?

@Naliefa Dankjewel! Zal ik doen. Ik heb pijnlijke borsten, en last van veel boeren en winden, merkte het voor aan m’n humeur kon plots overal om janken (tv progamma’s) dus het was een gokje eigenlijk om te testen. Ik heb 1x met de action test en 2x met de kruidvat 2v5 getest. Ziekenhuis gebelt mag over 2,5 week voor een 1e echo alhoewel het voor mij nog onwerkelijk voelt aangezien ik vandaag pas op m’n NOD zit. We houden elkaar op de hoogte!
 
@Daniella Dankjewel! Ja we duimen volop hier!!
 
@gebruiker243423, precies daar heb ik nu ook last van al moet ik zeggen winden was bij mij met mijn ongesteldheid ook normaal. Dus geen touw aan vast te knopen. Ik houd jullie op de hoogte. Ben ontzettend blij voor je fijn dat je dan al terecht kan voor de echo! Dat alles goed mag gaan en dat je er snel van kan gaan genieten en de onwerkelijke gevoelens verdwijnen.
Ik heb hier ook de Action test en Etos.
Nogmaals geniet! En we houden elkaar inderdaad op de hoogte!
Is het voor jullie allemaal een eerste kindje waar jullie voor gaan? 
 
@Jooks, oohhh Geweldig! Gefeliciteerd. 
Had je er al iets van gemerkt? 
Ik kan me alleen maar voorstellen hoe dat gevoel is een positieve test in handen, ontzettend blij maar ook zo veel wat op je af komt. Geniet er van en als je wil houd ons op de hoogte! :)
Ik moet mij inhouden om niet al te testen! Nu net weer wat witte afscheiding normaal heb ik dat niet maar ga toch proberen vol te houden tot Zondag te wachten mocht zaterdag mijn ongesteldheid uitblijven!
 
Hi!!
Ik heb mijn NOD vrijdag... gisteren plotseling een beeeetje bloed verloren. Innesteling?
Sinds afgelopen zaterdag onwijs het gevoel dat ik zwanger ben. Gisteren wel negatief getest, maar dat was 3 dagen voor NOD, dus kan alle kanten op.
Wel spannend zeg. Ben wat moe en heb pijnlijke tepels...
Duimen maar :)
 
Hallo meiden,
Ik heb mn NOD 30 januari. Momenteel heb ik af en toe hele kleine/lichte steekjes ter hoogte van mn lies. Ook redelijk wat afscheiding en dat is iets wat mij nu vooral erg opvalt. Verder zware borsten, maar daar heb ik verder geen last van. Wel heb ik de afgelopen vijf nachten hele rare dromen gehad, die ik me ook nog heel goed kan herinneren en dat heb ik normaal niet...
Komt dit iemand bekend voor? En dan bedoel ik eigenlijk: bleek dit bij iemand uiteindelijk een zwangerschap te zijn?
 
@Cupcakegirl, oeh spannend. De innesteling is ongeveer 7-10 dagen na je ei en ongeveer 4-5 dagen voor NOD dus het zou eventueel wat oud bloed kunnen zijn van innesteling. En vroeg testen bij de een werkt het bij de ander niet en ligt ook aan de test. Nog even in spanning afwachten. Laat het ons maar horen!
@Chariss, de lichte steken had ik gister voor het eerst en vandaag toch wel wat heftiger paar cm onder mijn navel zeg maar bij mijn menstruatie beginnen de krampen meestal pas de eerste volledige dag dus 3 dagen eerder is voor mij opvallend en mijn cyclus is best behoorlijk gelijk iedere maand dus ben ontzettend benieuwd. De dromen die je hebt, ik heb er geen idee van wij proberen voor ons eerste wondetje te gaan, ik had wel ergens gelezen dat het er ietsmee te maken kon hebben maar of dat nou een bakker praatje is? Zoek het eens op, ben wel benieuwd! 
 
 @Naliefa jaaaa echt spannend! 4e keer wachten op NOD, dus het is wel even spannend. Zeker omdat ik deze maand juist rond mn eisprong geopereerd werd, en er dus totaal niet mee bezig was/op de nodige tijden seks heb gehad ;) maar hey, het hoeft maar 1 zaadje op de juiste plek te zijn!
 
Heb vandaag wel stiekem voor mn vriend een 'I love Dad' rompertje gekocht, die op zolder verstopt ligt, voor het geval het een positieve test wordt ;) duimen dat ie niet te lang op zolder hoeft te liggen haha
 
@Charisss spannend allemaal! Het stukje rondom de dromen herken ik niet, maar alles wat anders is kan positief zijn toch? :)
 
Terug
Bovenaan