Laatse week cyclus Januari! NOD wel of niet?

@cupcakegirl, oh wat leuk! Ja ik heb hier ook al wat dingen verstopt in huis omdat ik mijn man ook wil verassen hij wilt het ook zo graag! Het is voor ons de 3e ronde dit keer. 
Ik twijfel of ik morgen al een test moet doen of niet, heb toch wel last van mijn buik! Maar als het negatief is raak je toch al een hoopje moed kwijt en een test hahah
 
Hoi lady’s
hier is het ook afwachten ik ben nu vier dagen overtijd en twee testen negatief. Had ma en di 1 keer met afvegen wat bruin. Leek een beetje op slijm ?. Ik ben nu 5 maanden gestopt met de pil en had die 5 maanden altijd een cyclus van 30 dagen maar blijkbaar nu niet meer
Ik ga nu maar afwachten wat me lichaam gaat doen. Maar het is zo spannend. Ik hoop dat we na dit weekend allemaal positief testen
 
@Naliefa, nee ik heb niets anders gemerkt eigenlijk. Alleen gisterochtend beetje pijn wat op menstruatiepijn leek (moeie benen en pijn in onderrug). Vandaag is m'n NOD dus als die uitblijft ga ik denk zondag nog een keer testen. Ik heb altijd een heel regelmatige cyclus dus als het wegblijft mag ik denk wel blij zijn. Echt zo gek. M'n man gelooft er ook helemaal niks van hahaah.
 
Goedemorgen allemaal, 
voor degene die al positief getest hebben, super zeg. Gefeliciteerd!! 
Hier is het nog even afwachten helaas. Hou mezelf tegen en ga echt zondag testen als mijn menstruatie zaterdag uitblijft. 
Blijft ontzettend spannend. Ook omdat ik van alles denk te voelen in mijn lichaam. Maar ja is dat echt of speelt mijn lichaaM een spelletje met me?? 
Maar goed vandaag mijn gedachten maar even verzetten en lekker bezig zijn. 
Succes allemaal! Liefs
 
Clarinett, oh wel al overtijd maar nog geen positieve test. Ongeduldig afwachten dan maar. Hoop dat de dagen een beetje voorbij vliegen! 
Jooks, spannend! Maar dat zal vast wel helemaal goed zitten. Ik denk dat we jou dan allemaal kunnen feliciteren :D
Danielle zob, ja voor mij ook helaas nog afwachten! Al denk ik dat ik in Februari voor ronde 4 mag! Vannacht bij het afvegen ietsiepietsie bruinig slijm. Als ik dat samen pak met de krampjes en de dagen die nog resten voor mijn NOD denk ik niet dat het van een innesteling is maar mijn nod die komt! Temperatuur is wel NOG hetzelfde maar dat kan snel veranderen! 
 
Vandaag met flink veel kramp (zelden zoveel menstruatiepijn gehad) wakker geworden. Helaas dus geen blijvende zwangerschap. Veel krampen en meer bloedverlies dan normaal
 
Ik ben er ergens van overtuigd dat er een bevrucht eitje was, maar dat het geen plakkertje was. Helaas. En gek genoeg geeft het me ergens ook een zeker gevoel; onze tijd komt wel... :)
 
@cupcakegirl, Oh wat jammer! Het is toch altijd weer een teleurstelling! Gelukkig weten we dat we over 2 weken ongeveer weer kunnen proberen. 
Hier nog geen menstruatie! Vind het zooo vreemd dat ik gister en eergister die krampen al had en nu alsnog 2 dagen geen bloed op wat bruin “oud” bloed na vannacht. Dit heb ik normaal noooit. Mij krampen komen altijd de eerste dag na dat mijn menstruatie begonnen is met bijna gelijk binnen een paar uur volledige bloeding. Het vrouwenlijk lichaam... zo vreemd soms!
 
Goedemorgen Dames! 
Helaas heb ik mijn menstruatie gisteren gekregen, dus ook op naar de volgende ronde. Hopen dat ik er dan wat rustiger in sta ? 
blijf duimen voor jou Naliefa! 
En voor alle anderen natuurlijk. 
 
Terug
Bovenaan