Hoi Brenda en ook de rest natuurlijk,
Hoi ,
Ik ben vandaag weer naar het cb geweest. Akim heeft zijn derde prikje gehad,en dat ging uitstekend. Hij heeft helemaal niet gehuild. Maar 's middags heeft hij slecht geslapen en daarna heel erg gehuild. Ik ben maar met hem gaan wandelen, daardoor viel hij weer in slaap.
Hij weegt nu 7415 gr. en is 64 cm lang. Hij is nu precies 4 maanden. Met zijn gewicht zit hij net boven het gemiddelde en met zijn lengte er precies op. Ojee, hij wordt wakker, eventjes gaan kijken hij ligt namelijk nog gewoon in de kinderwagen. Hij huilde weer eventjes. Ik heb hem maar even voor de tv gezet, hij is nu weer stil. Ik ben er niet zo voor om hem steeds voor de tv te zetten, maar soms doe ik het. Kijken de kleintjes van jullie tv.?
Ik kreeg trouwens het advies hem gewoon nog 5 voedingen te geven, hij is nog iets te jong. (ik dacht omdat hij op zo'n goed gewicht zit, maarja) Gisteren ging het ook niet goed, hij had echt te weinig gekregen. We waren bij mijn ouders, maar hij was bijna niet stil te krijgen. OOk hoef ik nog geen nutrix te geven omdat dat extra kalorieen zijn en die heeft hij niet nodig. Het fruithapje mag ik wel blijven geven, dat vindt hij ook lekker.
Ook heeft hij al last van eenkennigheid. Dat is vervelend hoor. Zeker voor zijn opa en oma. Maar ze zeggen op het cb dat het een goed teken is, hij vindt het fijn bij ons.
Tandjes krijgt hij nog niet, terwijl er al wel voortekenen zijn. Maar we wachten af.....
Het was een heel verhaal, maar ik ga nu echt stoppen. Kijken of die kleine in de box wil.
Groetjes Vivian