laatste fles stoppen?

hoi vivian,
ik geef nog wel 5 flessen, hij wordt gewoon nog steeds om 23.30 wakker als ik hem niet geef, en 's morgens komt hij ook nog niet later.... dus ik wacht het wel af, al is het soms wel moeilijk hoor zo'n uk.....
is het trouwens nog gelukt met doorslapen bij jullie?
groetjes brenda
 
Hoi Brenda,

Hij heeft het vannacht goed gedaan. Alleen vandaag wat minder. Ik denk dat hij nu hij 4 flessen krijgt overdag meer moet hebben. Hoeveel geven jullie? Ik geef nu 4 x 200 ml klaargemaakt voeding. Is dat te weinig naar jullie mening? Morgen moet ik naar het cb. Ik ben benieuwd of zij het ermee eens zijn van die 4 flessen. Of dat we het anders moeten aanpakken.
Ik schrijf morgen wel weer hoe het gegaan is.

groetjes
 
ik geef nu dus nog 3 keer 210 om 10.15 150 en een half potje fruit en om 22.00 180 ml en 2 scheppen rijstbloem.
het cb is het meestal nergens mee eens, maar je kan als je denkt dat het niet genoeg is natuurlijk tussendoor met een fruithapje beginnen, dat vult wel goed.
en in zijn laatste fles iss 2 schepjes nutrix, dat merken ze niet echt, maar zitten wel langer vol.
fruithap deedik mer 13 weken, en de cb arts zei dat ze het er professioneel niet mee eens mocht zijn, maar dat het wel gewoon kon.
groetjes bren
 
Hoi Brenda en ook de rest natuurlijk,

Hoi ,

Ik ben vandaag weer naar het cb geweest. Akim heeft zijn derde prikje gehad,en dat ging uitstekend. Hij heeft helemaal niet gehuild. Maar 's middags heeft hij slecht geslapen en daarna heel erg gehuild. Ik ben maar met hem gaan wandelen, daardoor viel hij weer in slaap.

Hij weegt nu 7415 gr. en is 64 cm lang. Hij is nu precies 4 maanden. Met zijn gewicht zit hij net boven het gemiddelde en met zijn lengte er precies op. Ojee, hij wordt wakker, eventjes gaan kijken hij ligt namelijk nog gewoon in de kinderwagen. Hij huilde weer eventjes. Ik heb hem maar even voor de tv gezet, hij is nu weer stil. Ik ben er niet zo voor om hem steeds voor de tv te zetten, maar soms doe ik het. Kijken de kleintjes van jullie tv.?

Ik kreeg trouwens het advies hem gewoon nog 5 voedingen te geven, hij is nog iets te jong. (ik dacht omdat hij op zo'n goed gewicht zit, maarja) Gisteren ging het ook niet goed, hij had echt te weinig gekregen. We waren bij mijn ouders, maar hij was bijna niet stil te krijgen. OOk hoef ik nog geen nutrix te geven omdat dat extra kalorieen zijn en die heeft hij niet nodig. Het fruithapje mag ik wel blijven geven, dat vindt hij ook lekker.

Ook heeft hij al last van eenkennigheid. Dat is vervelend hoor. Zeker voor zijn opa en oma. Maar ze zeggen op het cb dat het een goed teken is, hij vindt het fijn bij ons.

Tandjes krijgt hij nog niet, terwijl er al wel voortekenen zijn. Maar we wachten af.....

Het was een heel verhaal, maar ik ga nu echt stoppen. Kijken of die kleine in de box wil.

Groetjes Vivian
 
hoi viv,
wat rot dat hij zo slecht reageert op de prik zeg! ik heb wel een tip: smeer de dagen van tevoren wat srl gelei op de plek waar geprikt wordt, dan krijgt hij geen spierpijn en doet het niet zo'n pijn meer, helemaal geweldig!
Tom is ook tv verslaafd, teletubbies en tiktak, maar ook ATWT ( hoe zou dat nou komen?) verder kijkt hij als ie de kans kijkt overal naar, maar hij kan ook gewoon wegkijken als hij het niet leuk vindt dus geen probleem vindt ik.
eenkennigheid kent ie niet, gelukkig al is ie soms wat verlegen, maar ook tegen ons en zijn spiegelbeeld dus dat zal wel meevallen, verder 'praat'ie tegen alles wat los en vast zit met grote overtuiging dus hij is ook weer niet verlegen???

kinderen! ze zouden een gebruiksaanwijzing mee moeten sturen.
tom heeft ook de voortekenen op de spuitluiers na, dus dat zal idd wel een keer komen... ach ja ze worden groot (snik,snik)

groetjes brenda
 
Hoi Bren,

Dat eenkennig zijn begint ook eigenlijk pas ongeveer wanneer ze 9 maanden zijn. Dus ik hoop dat het bij Akim heel snel over is. Volgens mij moet hij nu al overal aan wennen. Ook aan onbekende gezichten.

Wat is dat srl gelei? Ik ken het niet. Maar hoe weet je waar hij geprikt zal worden? Of geef je dat aan? Misschien moet ik het dan op allebei de beentjes smeren.

Akim praat en lachtte ook tegen alles en iedereen. Nu neemt hij eerst iedereen in zich op en denkt dan: dat is niet mijn mama of papa.

Verder gaat het vandaag hel goed. Hij heeft vanmiddag weer van 12.00 uur tot 15.00 uur geslapen en ik denk wanneer ik hem niet wakker had gemaakt, dat hij dan nog langer geslapen had.

Nuis hij heel jengelig, ik denk dat hij moe is. Dus vroeg op bed!

Groetjes Viv

PS. ik vind het trouwens leuk dat je zo vaak reageert. Ook wil ik graag even weten wanneer Tom geboren is. En hoeveel weegt hij en wat is zijn lengte, ik ben gewoon benieuwd.
Akim is op 09-11-2003 geboren, tijdens de maansverduistering. De weeen begonnen zaterdag om 14.00 uur. En hij was geboren om 22.40 uur op zondag (volle maan).
Ze zeggen ook dat de meeste kinderen geboren worden tijdens volle maan. ik wist zeker dat dat ons ook zou overkomen. Zie daar.......
 
srl geli is een gel tegen spierpijn , die je zelf ook gebruikt, zeprikken altijd op 1 plek, in het bovenbeen omdat ik ook altijd vergeet welke doe ik ze gewoon allebei......

lekker dat hij zo lang slaapt, ik wilde dat tom dat deed.....maar waarom maak je hem wakker dan? ik laat hem eigenlijk altijd lekker zijn gang gaan....

Tom (thomas) is op 27-10-2003 geboren, na 3 dagen weeen in het zkh.
Hij was 4 dagen te laat maar heeft doordat het zo lang heeft geduurt en de VK niets wilde doen en me niet geloofde ofzo, 3 dagen in de couveuse gelegen, hij was bijna dood.
hij is nu dus 4,5 mnd en ik moet maandag naar het Cb dus dan weet ik weer hoe lang hj is en wat hij weegt, de vorige keer toen hij bijna 4 maanden was woog hij 6990gram en was hij 66 cm....
het was geen volle maan maar wel toen de ween begonnen en hij dus eigenlijk had moeten komen.... dus dat klopt wel( mijn moeder zegt het ook altijd)

als je het leuk vindt kunnen we ook op msn verder gaan.....
laat het even weten dan geef ik mijn adres door...
en anders gewoon hier verder, gezellig
gr bren
 
Terug
Bovenaan